Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meda active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Meda
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Poate ne știi de pe Facebook, pe care punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii.  

    Dacă “îți sunăm cunoscut” dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurștii noștri din piept de pui, cei mai vânduți din piață și galaxie. E bine și așa.

    Oricum, suntem mai serioși decât părem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod ’98 SA a apărut în 1998, în București, deci facem 20 si un pic de ani, suntem de-o seamă cu voi.

    Și am crescut până am ajuns pe a patra poziție în piață. Aici suntem azi.

    Avem 700 de angajați și depozite în București, Craiova, Arad, Turda și Bacău. Din 2008 fabrica s-a modernizat și astfel produce până la 40 tone de mezeluri/zi. Deținem certificările ISO 9001 și ISO 22.000 pentru calitate și siguranță alimentară. Suntem în majoritatea lanturilor de comert modern și în peste 3.000 de magazine din comerțul tradițional.

    Acum că ți-am zis despre noi îți zicem și ce asteptam de la tine. Cum și noi suntem o companie de “millennials”, tânără și cu atitudine, căutăm același spirit și la tine. Tânăr, dar responsabil, cu “gust” pentru calitate, spirit de echipă și chef de performanță.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Cunostinţe foarte bune de operare PC;
    - Abilităti de comunicare, adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic;
    - Spirit de iniţiativă, responsabilitate;
    - Atentie la detalii, capacitatea de a respecta termene limita, realizarea mai multor sarcini în același timp;
    - Engleză avansat;
    - Experientă de minim 1 an pe un rol similar.

    Responsabilitati

    - Acordarea suportului administrativ Directorului General și a echipei manageriale;
    - Asigurarea bunei desfașurări a intâlnirilor și a ședințelor;
    - Crearea și actualizarea de rapoarte și prezentări;
    - Gestionarea relației cu partenerii externi și departamentele interne;
    - Gestionarea fluxului de documente interne și externe.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)