Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare interne;
    - limba engleză scris/vorbit;
    - capacitate de organizare a timpului;
    - atenție către detalii;
    - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
    - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;

    Responsabilitati

    - pregateste corespondenta zilnica si cea specializata, incluzand adrese si minute ;
    - preia apelurile telefonice adresare Membrilor de Directorat si mesajele, actionand in
    consecinta;
    - pastreaza si organizeaza dosarele cu documente (corespondenta, minute, etc);
    - pregateste deconturile;
    - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervări hotel parteneri externi

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>