Country Sales Manager Assistant

This job is no longer active!

View all jobs Coca-Cola HBC Romania active


View all jobs Country Sales Manager Assistant active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro

View all jobs Sales active on Hipo.ro


Employer: Coca-Cola HBC Romania
Domain:
  • Administrative Assistance
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 22.05.2019
    Remote work: On-site

    Daca esti o persoana entuziasta, energica, ce se adapteaza usor si isi doreste o cariera de succes, te asteptam in echipa noastra!

    Ce vei face?

    • Te ocupi de organizarea întâlnirilor recurente de echipă: oferi suport logistic, centralizezi și distribui agenda si minuta; centralizezi statusul acțiunilor și înștiințezi managerul;
    • Asiguri buna organizare a întâlnirilor externe și oferi suport;
    • Întocmești rapoarte și prezentări necesare echipei de vânzări;
    • Centralizezi, prelucrezi și prezinti către Sales Manager, toate informațiile și situațiile pe linie administrativa;
    • Întocmesti pontajul lunar pentru echipa de vânzări;
    • Urmarești, administrezi și cunoști calendarul managerului;
    • Facilitezi transmiterea de informații din partea managerului catre echipă;
    • Recepționezi, organizezi și sumarizezi corespondența poștală și contractele pentru manager;
    • Inițiezi comenzi în SAP conform cerințelor echipei și urmărești recepția acestora atât în sistem cât și fizic;
    • Asiguri comunicarea cu partenerii externi și oferi suport logistic;
    • Dezvolti cu usurinta relatia cu stakeholderii;
    • Cunoști și îti însușești politica de confidențialitate;
    • Centralizezi și urmărești anumite cheltuieli;
    • Oferi suport în integrarea sau optimizarea lor în buget;
    • Întocmești deconturile managerului conform politicii de de călătorie;
    • Asiguri suport logistic pentru deplasările efectuate de manager.

    Ce cautam?

    Eligibilitate:

    • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Experiență într-o poziție similară (constituie un avantaj);
    • Cunoștințe avansate de operare în Excel, Power Point, Word, Access și Outlook;
    • Experiență de lucru în SAP (constituie avantaj);
    • Limba engleză – nivel conversational.

    Competențe soft:

    • Bune abilități de lucru cu cifrele;
    • Foarte bună organizare și planificare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Spirit de echipă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (205)