Account Maintenance & Reporting Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Account Maintenance & Reporting Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    • Studii universitare ( preferabil studii economice );
    • Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
    • Cunostinte operare PC.

    Competente:
    • Aptitudini foarte bune de relationare si comunicare;
    • Spirit de echipa;
    • Capacitate de lucru sub stress.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Ofera sprijin si consultanta colegilor din unitatile bancii si alte departamente in vederea rezolvarii situatiilor de natura operationala sesizate de catre acestia, in conformitate cu responsabilitatile postului si conduita profesionala;
    • Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor si a adreselor specifice, conform normelor, procedurilor interne si legislatiei in vigoare (catre Ministerul de Finante, Politie, DNA, DIICOT, ANAF);
    • Analizeaza, administreaza si proceseaza corectiile pe conturile clientilor aferente erorilor operationale sau unor decizii de business;
    • Efectueaza inchiderea centralizata a clientilor inactivi debitori si administreaza clientii inactivi creditori, in conformitate cu procedurile in vigoare;
    • Efectueaza interogari in cadrul platformei ANAF, in vederea obtinerii de informatii aferente veniturilor persoanelor fizice si juridice, sub forma fisei fiscale, respectiv bilant contabil;
    • Aduce la indeplinire sarcinile transmise de superiorul direct si indatoririle ce rezulta din normele si procedurile interne in vigoare, monitorizand rezultatele, propunand masuri de corectie doar in limitele stabilite de Conducerea bancii si doar cu consultarea prealabila a superiorului ierarhic;
    • Valideaza in sistem notele contabile si fisierele de plati salarii pentru sucursalele care nu au functia de Coordonator Operatiuni;
    • Prelucreaza si monitorizeaza rapoartele de Data Quality;
    • Asigura prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii;
    • Aduce clarificari continutului procedurilor de lucru, daca este cazul, pentru colegii din unitatile bancii, prin consultare cu superiorul direct si/sau cu Departamentul de Organizare, Diviziile de Business, Departamentele Legal & Compliance;
    • Asigura pregatire profesionala pentru noii angajati sau cei existenti din alte departamente si/sau unitatile bancii pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora aferente ariei operationale (daca este necesar);
    • Îşi exprima ideile cu privire la îmbunătăţirea proceselor si a sistemului de calitate transmitandu-le superiorului ierarhic/ responsabilului direct;
    • Toate responsabilităţile titularului acestei poziţii sunt completate de proceduri şi reglementări interne. Titularul postului este responsabil de cunoaşterea procedurilor în vigoare şi a actualizării acestora.