Policy Services Officer - determined period 1 year

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN România active.


Vezi toate job-urile Policy Services Officer - determined period 1 year active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: NN România
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Cerinte

    Requirements:

    University degree
    English skills (speaking and writing)
    Good knowledge of Policy Services activity, rules and procedures

    Competency requirements:

    Analytical thinking, open-minded
    Customer oriented attitude
    Attention to detail (accuracy) skills
    Communication skills (speaking and writing)
    Able to perform in a routine environment
    Teamwork

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Processing correctly and timely any contract modification requested by the client during the insurance contract
    Giving feedback for business, legal and technical issues implied by any modification of the contract
    Reinforcing lapse policies according to the current rules and procedures
    Calculating correctly and timely and returning of the surrender values
    Co-operating with Actuarial Department in respect of checking surrender values in specific cases and with Finance Department in respect of payment
    Corresponding daily with Sales Force and with client through consultant in order to process client's request and best service the contract
    Contacting daily with Contact Center in order to ensure timely and proper policy services to our clients

    Alte informatii

    Department: Operations - Policy Services

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (221)