Policy Services Officer - determined period 1 year
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile NN România active.Vezi toate job-urile Policy Services Officer - determined period 1 year active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | NN România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.05.2019 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
Requirements:
University degree
English skills (speaking and writing)
Good knowledge of Policy Services activity, rules and procedures
Competency requirements:
Analytical thinking, open-minded
Customer oriented attitude
Attention to detail (accuracy) skills
Communication skills (speaking and writing)
Able to perform in a routine environment
Teamwork
Responsibilities:
Processing correctly and timely any contract modification requested by the client during the insurance contract
Giving feedback for business, legal and technical issues implied by any modification of the contract
Reinforcing lapse policies according to the current rules and procedures
Calculating correctly and timely and returning of the surrender values
Co-operating with Actuarial Department in respect of checking surrender values in specific cases and with Finance Department in respect of payment
Corresponding daily with Sales Force and with client through consultant in order to process client's request and best service the contract
Contacting daily with Contact Center in order to ensure timely and proper policy services to our clients
Department: Operations - Policy Services
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Policy Management Officer with English or Italian or German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (221) |
Raporteaza eroarea la