Front Desk Responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Front Desk Responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ce căutăm? O persoană organizată, multitasking, dinamică, căreia îi place să lucreze în echipă, cu o atitudine pozitivă și proactivă!
    Dacă te-ai recunoscut în descriere, trimite-ne aplicația ta!



    Cum ne dorim să fie noul coleg/ă?



    - Să aibă cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat (minim B2);
    - Să utilizeze MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook Express, minim la nivel mediu;
    - Să aibă cunoștințe cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: fax, copiator, imprimantă;
    - Să aibă abilități de comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;
    - Să aibă abilități excelente de relaționare profesională;
    - Să fie orientat către client și către soluții;
    - Să aibă capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanta și urgență;
    - Să aibă capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzător;
    - Dacă are un minimum de experiență pe o poziție similară - constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Care sunt task-urile noului coleg?



    - Menține relația profesionala cu partenerii și colaboratorii companiei;
    - Realizează activități de secretariat și corespondență;
    - Oferă suport de tip administrativ colegilor din sediu;
    - Realizează rapoarte zilnice, săptămânale, lunare și la cerere, precum și agende de întâlniri;
    - Utilizează aplicații și actualizează baze de date specifice companiei;
    - Gestionează comenzile pentru furnizori externi (papetărie, protocol, întreținere, servicii curățenie);
    - Organizează protocolul delegațiilor din sediu.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    - Mediu de lucru internațional, dinamic, interactiv cu reale oportunități de dezvoltare personală și profesională;
    - Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
    - Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national