Team Leader SAP Basis & Database

Angajator: Stefanini Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Stefanini IT Solutions was founded in Brazil by Marco Stefanini in 1987. Today, Stefanini is a global services provider, delivering offshore, onshore and nearshore outsourcing, IT consulting, systems integration, application and strategic staffing services to mid-size and large companies around the world.

    Cerinte

    • Peste 2 ani de experiență în conducerea echipelor (inclusiv managementul performanței).
    • Certificarea ITIL v3 Foundation.
    • Experiență în managementul de proiect.
    • Experiență tehnică importantă în standarde, metodologii și tehnologii.

    Abilități de interacțiune:
    • Precizie în relația cu clienții: se concentrează asupra efortului, resurselor, oamenilor etc. pentru a oferi soluții creative care îndeplinesc cerințele clienților; lucrează pentru a anticipa nevoile clientului și înțelege cum să creeze o valoare adăugată.
    • Vorbește fluent engleza.
    • Dezvoltarea/Îndrumarea angajaților - oferă asistență echipei pentru atingerea întregului potențial prin feedback, îndrumare, dezvoltare și instruire; evaluează punctele forte și slăbiciunile; oferă încurajări pentru a îmbunătăți performanța.
    • Direcționarea echipei: construiește relații eficiente, de cooperare cu ceilalți; o bună cooperare și sinergie cu celelalte departamente; se confruntă cu diversitatea.

    Competențe necesare specifice postului:
    • Orientare spre rezultate: se concentrează asupra atingerii obiectivelor, calității și deadline-urilor.
    • Precizie organizațională: se identifică cu valorile companiei, pune în linie acțiunile și comportamentele cu necesitățile proiectului și prioritățile acestuia; lucrează respectând procedurile, planificarea și monitorizarea.
    • Gestionarea schimbărilor: capabil să lucreze eficient într-un mediu în continuă schimbare și în cadrul unei varietăți de situații de lucru dinamice.
    • Activităţi de adaptare şi/sau de armonizare a soluţiilor hardware, software şi a
    sistemelor de operare, precum şi a aplicaţiilor existente ori proiectate la
    necesităţile reale sau estimate ale utilizatorilor, în vederea îndeplinirii.
    • Planificare și organizare: gestionează procesele și resursele: stabilirea țintelor și a obiectivelor, planuri de acțiune, controlul costurilor și a bugetelor; se asigură că strategiile sunt traduse în obiective clare și specifice; delegă și îi împuternicește pe ceilalți pentru îndeplinirea responsabilităților acestora.
    • Dezvoltarea organizației: gestionează proiecte, procese și resurse; stabilește obiective, ținte și planuri de acțiune clare și precise care să se încadreze în bugetul agreat; oferă direcții și priorități clare.
    • Capacități de rezolvare a problemelor: gândește în perspectivă, pas cu pas, în procese, stabilire de ținte și acțiuni; anticipează și rezolvă probleme și dificultăți: apelează la rațiune, logică și pragmatism; ia decizii corecte.
    • Cunoașterea clienților: înțelege impactul operațiunilor asupra afacerii Firmenich și asupra succesului comercial; înțelege sensul și implicațiile indicatorilor cheie sau a altor indicatori de performanță.

    Responsabilitati

    • Activităţi de adaptare şi/sau de armonizare a soluţiilor hardware,
    software şi a sistemelor de operare, precum şi a aplicaţiilor existente ori proiectate la necesităţile reale sau estimate ale utilizatorilor, în vederea îndeplinirii cerinţelor privind satisfacerea gradului de solicitare (timpul de răspuns).
    • Oferă servicii operaționale de cea mai înaltă clasă pentru a susține și a
    menține serviciile legate de infrastructură.
    • Produce standarde și procese pentru serviciile de infrastructură din
    întreaga lume.
    • Susține strategia IT prin susținerea serviciilor noi și a celor existente.
    • Coordonează și/sau implementează modificările infrastructurii.
    • Planifică și continuă serviciile, oferind KPI și rapoarte asupra utilizării
    serviciilor, incidente, modificări și OLA.
    • Propune și documentează liniile directoare operaționale, standardul IS
    și politicile; analizează și verifică procedurile de funcționare.
    • Oferă asistență la implementarea planurilor care îmbunătățesc
    operațiunile tehnice, respectarea regulilor și a regulamentelor și permite folosirea noilor tehnologii și le susține.
    • Validează modificările serviciilor și adaptează acțiunile în conformitate
    cu tipul modificării.
    • Responsabil pentru rezultatele operaționale și eficiența îmbunătățită
    pentru proiecte/echipe.
    • Dirijează implementarea proceselor cheie în cadrul echipelor (cerințe
    și gestionarea schimbărilor, criteriul de acceptare, integrare continuă, livrarea standardelor de calitate, acordarea fină la abordarea agilă).
    • Determină și corectează nivelurile corecte de personal pentru fiecare
    proiect.
    • Gestionează solicitările pentru resurse în mod optim pentru fiecare
    proiect/echipă.
    • Oferă îndrumare echipei.
    • Evaluează performanța echipei.

    Alte informatii

    You will find here not only a challenging and interesting workplace, but also a rewarding work experience, with competitive compensation and benefit packages:

    • Soft skills and technical training for current and emerging products and technologies;
    • Career development: opportunity to grow within the team (e.g. Senior Expert Network roles);
    • Special referral bonuses for recommending your friends;
    • Private Medical subscription;
    • A monthly budget for flexible benefits program that includes public transportation reimbursement and meal tickets, sport & wellness, telecom & electronics, children & parents, holiday & culture, tourism;
    • Relaxation rooms (foosball table, ping pong, board games);
    • Massage sessions;
    • Extra vacation days;
    • Flexible working hours and work from home, aligned with project needs;
    • Friendly team who is eager to meet you.