Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Team Leader SAP Basis & Database
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Stefanini Romania active.Vezi toate job-urile Team Leader SAP Basis & Database active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Stefanini Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.06.2019 |
Remote work: | On-site |
Stefanini IT Solutions was founded in Brazil by Marco Stefanini in 1987. Today, Stefanini is a global services provider, delivering offshore, onshore and nearshore outsourcing, IT consulting, systems integration, application and strategic staffing services to mid-size and large companies around the world.
• Peste 2 ani de experiență în conducerea echipelor (inclusiv managementul performanței).
• Certificarea ITIL v3 Foundation.
• Experiență în managementul de proiect.
• Experiență tehnică importantă în standarde, metodologii și tehnologii.
Abilități de interacțiune:
• Precizie în relația cu clienții: se concentrează asupra efortului, resurselor, oamenilor etc. pentru a oferi soluții creative care îndeplinesc cerințele clienților; lucrează pentru a anticipa nevoile clientului și înțelege cum să creeze o valoare adăugată.
• Vorbește fluent engleza.
• Dezvoltarea/Îndrumarea angajaților - oferă asistență echipei pentru atingerea întregului potențial prin feedback, îndrumare, dezvoltare și instruire; evaluează punctele forte și slăbiciunile; oferă încurajări pentru a îmbunătăți performanța.
• Direcționarea echipei: construiește relații eficiente, de cooperare cu ceilalți; o bună cooperare și sinergie cu celelalte departamente; se confruntă cu diversitatea.
Competențe necesare specifice postului:
• Orientare spre rezultate: se concentrează asupra atingerii obiectivelor, calității și deadline-urilor.
• Precizie organizațională: se identifică cu valorile companiei, pune în linie acțiunile și comportamentele cu necesitățile proiectului și prioritățile acestuia; lucrează respectând procedurile, planificarea și monitorizarea.
• Gestionarea schimbărilor: capabil să lucreze eficient într-un mediu în continuă schimbare și în cadrul unei varietăți de situații de lucru dinamice.
• Activităţi de adaptare şi/sau de armonizare a soluţiilor hardware, software şi a
sistemelor de operare, precum şi a aplicaţiilor existente ori proiectate la
necesităţile reale sau estimate ale utilizatorilor, în vederea îndeplinirii.
• Planificare și organizare: gestionează procesele și resursele: stabilirea țintelor și a obiectivelor, planuri de acțiune, controlul costurilor și a bugetelor; se asigură că strategiile sunt traduse în obiective clare și specifice; delegă și îi împuternicește pe ceilalți pentru îndeplinirea responsabilităților acestora.
• Dezvoltarea organizației: gestionează proiecte, procese și resurse; stabilește obiective, ținte și planuri de acțiune clare și precise care să se încadreze în bugetul agreat; oferă direcții și priorități clare.
• Capacități de rezolvare a problemelor: gândește în perspectivă, pas cu pas, în procese, stabilire de ținte și acțiuni; anticipează și rezolvă probleme și dificultăți: apelează la rațiune, logică și pragmatism; ia decizii corecte.
• Cunoașterea clienților: înțelege impactul operațiunilor asupra afacerii Firmenich și asupra succesului comercial; înțelege sensul și implicațiile indicatorilor cheie sau a altor indicatori de performanță.
• Activităţi de adaptare şi/sau de armonizare a soluţiilor hardware,
software şi a sistemelor de operare, precum şi a aplicaţiilor existente ori proiectate la necesităţile reale sau estimate ale utilizatorilor, în vederea îndeplinirii cerinţelor privind satisfacerea gradului de solicitare (timpul de răspuns).
• Oferă servicii operaționale de cea mai înaltă clasă pentru a susține și a
menține serviciile legate de infrastructură.
• Produce standarde și procese pentru serviciile de infrastructură din
întreaga lume.
• Susține strategia IT prin susținerea serviciilor noi și a celor existente.
• Coordonează și/sau implementează modificările infrastructurii.
• Planifică și continuă serviciile, oferind KPI și rapoarte asupra utilizării
serviciilor, incidente, modificări și OLA.
• Propune și documentează liniile directoare operaționale, standardul IS
și politicile; analizează și verifică procedurile de funcționare.
• Oferă asistență la implementarea planurilor care îmbunătățesc
operațiunile tehnice, respectarea regulilor și a regulamentelor și permite folosirea noilor tehnologii și le susține.
• Validează modificările serviciilor și adaptează acțiunile în conformitate
cu tipul modificării.
• Responsabil pentru rezultatele operaționale și eficiența îmbunătățită
pentru proiecte/echipe.
• Dirijează implementarea proceselor cheie în cadrul echipelor (cerințe
și gestionarea schimbărilor, criteriul de acceptare, integrare continuă, livrarea standardelor de calitate, acordarea fină la abordarea agilă).
• Determină și corectează nivelurile corecte de personal pentru fiecare
proiect.
• Gestionează solicitările pentru resurse în mod optim pentru fiecare
proiect/echipă.
• Oferă îndrumare echipei.
• Evaluează performanța echipei.
You will find here not only a challenging and interesting workplace, but also a rewarding work experience, with competitive compensation and benefit packages:
• Soft skills and technical training for current and emerging products and technologies;
• Career development: opportunity to grow within the team (e.g. Senior Expert Network roles);
• Special referral bonuses for recommending your friends;
• Private Medical subscription;
• A monthly budget for flexible benefits program that includes public transportation reimbursement and meal tickets, sport & wellness, telecom & electronics, children & parents, holiday & culture, tourism;
• Relaxation rooms (foosball table, ping pong, board games);
• Massage sessions;
• Extra vacation days;
• Flexible working hours and work from home, aligned with project needs;
• Friendly team who is eager to meet you.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inside Sales Team Leader for Nordics BUCURESTI, | |
Junior Team Leader– On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Content Moderator Team Leader with Swedish-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (731) |
Raporteaza eroarea la