Contabil

Angajator: Dr Leahu
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Pe parcursul acestor 7 ani de activitate, Clinicile Dr. Leahu au obtinut numeroase reusite si premiere medicale dentare: Clinica Dr. Leahu Caramfil – primul centru din Romania acreditat de Institutul de Biotehnologie, Centrul de Excelenta in Implantologie Dentara Dr. Leahu Rin Grand Hotel – primul Centru de Excelenta in Sanatate si Turism din Romania, Clinica Dr. Leahu Pitesti - prima clinica Dr. Leahu din afara Bucurestiului.

    „Am reusit sa ajungem unde suntem astazi prin efortul sustinut al unei echipe motivate si implicare activa in dezvoltarea profesionala a oamenilor. Ne pasa de pacient, de clienti, colegi, furnizori, parteneri si de tehnologie. Ne implicam activ in formarea tinerilor medici, in acest scop am inaugurat Centrul de Pregatire Avansata in Medicina Dentara, si acordam lunar consultatii stomatologice gratuite copiilor in scoli si gradinite. In plus, de doua ori pe an, organizam evenimente de donare de sange in cadrul clinicilor, la care participa benevol pacienti, doctori, parteneri, angajati, prietenii si familiile acestora. Optimizam ori de cate ori este nevoie procesele interne, cele de recrutare si inductie. In Clinicile Dr. Leahu lucram cu tehnologie de ultima ora si planificam eficient timpul pacientului petrecut in clinici, astfel incat acesta sa beneficieze de sanatate reala la preturi corecte, vizite putine si scurte si mai mult timp pentru el”, Ionut Leahu, CEO Clinicile Dr. Leahu.

    Cerinte

    - Experienta într-o pozitie similara de cel putin 2 ani;
    - Buna cunoasterea a pachetului MS Office (Excel la nivel mediu);
    - Bune cunostinte privind legislatia în domeniu;
    - Experienta cu diferite sisteme financiare/CIEL reprezinta un avantaj;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Spirit de initiativa si deschidere catre nou;
    - Capacitate de analiza, sinteza si structurare;
    - Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;
    - Usurinta în stabilirea relatiilor interpersonale.

    Responsabilitati

    -Primirea, verificarea conformitatii si înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare, alocarea costurilor pe puncte de lucru, departamente si centrele de cost prestabilite, comunicarea cu furnizorii si celelate departamente;
    - Verificarea emiterii facturilor catre clienti în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, comunicarea cu clientii în vederea receptionarii acestora;
    - Înregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariatilor, verificarea si înregistrarea diurnelor acordate, întocmirea de rapoarte si situatii specifice;
    - Întocmirea înregistrarilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situatii punctuale solicitate pe disponibilitati;
    -Înregistrarea si evidenta cheltuielilor/veniturilor înregistrate în avans;
    - Întocmirea periodica a reevaluarii conturilor exprimate în valuta;
    - Întocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe punctele de lucru, departamente si centrele de cost predefinite;
    -Reconcilierea fiselor de cont din aria de responsabilitate;
    - Participarea la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil;
    - Furnizarea de rapoarte, situatii, analize fiscale sau contabile la solicitarea altor departamente sau a managerului direct.