Reprezentant / Agent de Vanzari in Timisoara

Angajator: ROEL
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    ROEL este specializata in solutii si echipamente de printing, cu o retea proprie de Service formata din 45 de specialisti (ingineri si tehnicieni), un numar de telefon unic si dedicat de call-center, si o acoperire nationala in 24 de puncte de lucru.

    Cerinte

    • Experienta relevanta in vanzarea de solutii IT constituie un avantaj
    • Carnet categorie B – obligatoriu;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Organizare, autononie si perseverenta;
    • Sa fie atras de ideea de a lucra in vanzari si de a oferi sprijin clientilor;
    • Sa fie capabil si consecvent in atingerea obiectivelor;
    • Sa poata acumula informatii multiple, obligatorii pentru scopul jobului.

    Responsabilitati

    • Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
    • Realizarea de prezentari catre clienti conform politicii comerciale a companiei;
    • Urmarirea activitatii pe piata a concurentei si a clientilor acesteia;
    • Mentinerea permanenta a legaturii cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora;
    • Contactarea cu regularitate a potentialilor clienti, carora li s-a facut o oferta, pentru a-i tine la curent cu noutatile aparute ale companie;
    • Realizarea volumelor de vanzari stabilite prin politica comerciala a companiei si prin fisa de post;
    • Realizarea rapoartelor de vanzari cerute de companie;
    • Utilizarea corecta a informatiilor si a aplicatiilor de lucru la care va avea acces;
    • Participarea la analiza ofertelor/comenzilor/contractelor;
    • Verificarea conditiilor (materiale si umane) necesare desfasurarii activitatilor cu privire la derularea contractului/comenzii de executie;
    • Realizarea de demonstratii privind modul de functionare si de utilizare a echipamentelor oferite si vandute cu ajutorul colegilor din departamentul de Service, atunci cand este cazul;
    • Acordarea de consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute;
    • Adoptarea in permanenta a unui comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele companiei.

    In mod particular, agentul de vanzari pe domeniul IT (vanzare de solutii IT) trebuie sa tina cont de:
    Activitatea unui profesionist in vanzari IT se incadreaza in cele trei domenii principale de: suport pre-vanzare, vanzari si suport post-vanzare de hardware si software.
    Previzionarea presupune furnizarea de informatii detaliate despre specificatiile tehnice si modalitatile prin care acestea ar putea satisface nevoile unui client. Include adesea demonstrarea acelor caracteristici inainte de vanzare. In unele cazuri, aceasta presupune si raspunsul la un chestionar de pre-calificare si, in cazul in care este selectat, raspunde unui document mai detaliat de oferta.
    Vanzarea efectiva implica negocierea unui acord comercial in beneficiul clientului si al furnizorului.
    Suportul, care urmeaza vanzarii, poate include rezolvarea unor probleme de utilizare a aplicatiilor sau maximizarea utilizarii functiilor software, precum si consilierea privind instruirea adecvata a utilizatorilor.

    Alte informatii

    • Performanta este recunoscuta printr-un sistem de compensare atractiv format dintr-un salariu fix motivant, plus comision din vanzari pe langa telefon, calculator, masina de serviciu si bonuri de masa;
    • Se ofera un program complex de formare care cuprinde atat aspecte teoretice, cat si metode practice;
    • Mediu de lucru placut si un colectiv prietenos si profesionist.