Distribution Supervisor - Divizia KTI Focsani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS Marketing Distribution active.


Vezi toate job-urile Distribution Supervisor - Divizia KTI Focsani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS Marketing Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Focsani
  • Actualizat la: 11.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.

    Enjoy the Right Choice!

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Poziție: Divizia King Tobacco International - Distribution Supervisor

    - Studii medii finalizate; studiile superioare constituie un avantaj;
    - Experiență minimă în domeniul FMCG -minim 2 ani; experiența anterioară în marketing și vânzări FMCG constituie avantaj;
    - Fără antecedente penale;
    - Experiență rutieră (fără incidente) de minimum 2 ani;
    - Competențe PC;
    - Cunoașterea pieței și a concurenței;
    - Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de comunicare, abilități de vânzare și negociere, abilități numerice, spirit de inițiativa.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    - Este responsabil de modul în care se desfășoară activitatea de subdistribuție a tutunului.
    - Monitorizează, în permanență realizarea obiectivelor;
    - Controlează implementarea promoțiilor, oferă sugestii pentru plasarea materialelor promoționale;
    - Acordă suport în analiză realizărilor referitoare la obiectivele specifice;
    - Întocmește rapoarte interne privind activitatea din zona alocată, la cererea superiorului direct;
    - Comunică agenților de vânzări supervizați mecanismul și modul de implementare a campaniilor promoționale;
    - Analizează informațiile primite de la echipa de vânzări din subordine cu privire la campaniile promoționale și întocmește rapoarte privind desfășurarea acestora, în baza acestor informații;
    - Participă la negocieri cu clienții non-cheie, pregătește rapoarte periodice pentru potențiali clienți, caută și negociază cu clienți noi, planifică întâlniri, prezintă portofoliul Tobacco, pregătește rapoarte regulate pentru clienții vizitați, oferă condiții comerciale pe baza aprobării politicii comerciale;
    - Este responsabil direct de rafturile corespunzătoare ale produselor în locurile comerciale; aranjează produsele în conformitate cu standardele stabilite de vizibilitate;

    Alte informatii

    Descrierea companiei
    Înfiiințată în 1993 ca parte a Sarkis Group International, Interbrands Marketing & Distribution este astăzi una dintre cele mai importante companii de distribuție și marketing de bunuri de larg consum din România, iar obiectivul nostru este să rămânem în elita soluțiilor dedicate administrării lanțului de aprovizionare, generând valoare și oferind calitate consumatorilor din toată țara.

    Cifrele vorbesc de la sine:

    -Aproximativ 8% din bunurile de larg consum din România trec anual prin sistemul nostru logistic;
    -Peste 27,000 de locații comerciale din toată țara sunt aprovizionate săptămânal de Interbrands;
    -Avem peste 1950 de angajați, 22 parteneri, 3 centre logistice și o flotă de 1470 mașini.

    Compania are acoperire națională, prin cele 75 de birouri active (inclusiv sediul central din București) și 3 centre de distribuție. După o analiză a modalităților de abordare eficientă a pieței, Interbrands operează pe următoarea platformă:

    -1 platformă logistică și centru de distribuție;
    -23 filiale multifuncționale;
    -51 birouri de vânzări;
    -sediul central - București.

    Interbrands a intrat pe piața românească având că prim partener compania americană Procter & Gamble.

    Ulterior ni s-au alăturat multe alte companii prestigioase din diferite sectoare de piață, în efortul de a aduce în coșul zilnic al consumatorilor români cele mai bune produse. Interbrands este distribuitorul de bunuri de larg consum cu cea mai mare cifra de afaceri și cea mai mare forță de vânzare din România, Partener de Elită al Brandurilor de Elită.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS Marketing Distribution. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS Marketing Distribution >>