Agent call center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Agent call center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem comunitatea Creatorilor de energie a ENGIE Romania, filiala locală a Grupului ENGIE, unul dintre principalii actori globali din domeniul energetic. La ENGIE, oferim clienților noștri gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice. Pe lângă aceste activități tradiționale, lucrăm la dezvoltarea de servicii noi și produse prietenoase cu mediul înconjurător. Îi ajutăm pe clienții noștri să producă energie, prin cogenerare sau instalare de panouri fotovoltaice, dar și să aleagă soluții de mobilitate verde – prin instalarea de stații de încărcare pentru mașini electrice sau alimentarea flotelor cu gaz natural comprimat.

    Cerinte

    - Experienta intr-o pozitie similara (call center, telesales) - minim 1 an;
    - Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, studii superioare reprezinta avantaj;
    - Abilitati dezvoltate de organizare si comunicare verbal;
    - Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet;
    - Capacitatea de ascultare si rezolvare a problemelor clientilor;
    - Comunicare eficienta;
    - Orientare spre client.

    Responsabilitati

    - Ofera informatii si consiliere clientilor companiei, prospectilor si partenerilor.
    - Elaboreaza raspunsurile scrise la solicitarile/reclamatiile clientilor, pe toate canalele de comunicare;
    - Asigura promovarea mesajelor comerciale catre clienti;
    - Gestioneaza eficient contractele clientilor pentru a furniza clientilor servicii de calitate, in concordanta cu standardele si obligatiile contractuale si cu obiectivele companiei;
    - Monitorizeaza incasarile si efectueaza actiuni de recuperare a debitelor restante (apeluri, e-mailuri, scrisori);
    - Propune masuri corective si/sau de imbunatatire a activitatii in permanenta, in vederea cresterii gradului de satisfactie a clientilor;
    - Participa la actiuni de vanzare, testare produse sau corectare a bazei de date, prin apelarea clientilor/prospectilor si/sau transmiterea de scrisori/emailuri catre acestia, si inregistrarea datelor in sistem.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (143)