Agent call center

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Grupul ENGIE, unul dintre liderii din domeniul energetic la nivel mondial, este prezent in Romania in următoarele domenii de activitate: gaze naturale, energie electrica, servicii energetice si de infrastructura, prin filialele sale: ENGIE Romania, Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.
    ENGIE in Romania se ocupa cu: 
    •   furnizare de gaze naturale si de electricitate, pentru clienti rezidentiali si business, prin ENGIE Romania care este si interfata comerciala cu clientii; 
    •   distributie de gaze naturale prin Distrigaz Sud Retele. 
    •   servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice prin ENGIE Servicii;
    •   productie de electricitate prin 2 parcuri eoliene (Alizeu Eolian si Braila Winds). 
    Ne mandrim cu un portofoliu de 1,6 milioane de clienti, gestionam in siguranta o retea de distributie de circa 19.000 km, producem energie electrica in doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW iar toate acestea le realizam cu o echipa puternica de 3.600 de angajati. 

    Cerinte

    - Experienta intr-o pozitie similara (call center, telesales) - minim 1 an;
    - Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, studii superioare reprezinta avantaj;
    - Abilitati dezvoltate de organizare si comunicare verbal;
    - Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet;
    - Capacitatea de ascultare si rezolvare a problemelor clientilor;
    - Comunicare eficienta;
    - Orientare spre client.

    Responsabilitati

    - Ofera informatii si consiliere clientilor companiei, prospectilor si partenerilor.
    - Elaboreaza raspunsurile scrise la solicitarile/reclamatiile clientilor, pe toate canalele de comunicare;
    - Asigura promovarea mesajelor comerciale catre clienti;
    - Gestioneaza eficient contractele clientilor pentru a furniza clientilor servicii de calitate, in concordanta cu standardele si obligatiile contractuale si cu obiectivele companiei;
    - Monitorizeaza incasarile si efectueaza actiuni de recuperare a debitelor restante (apeluri, e-mailuri, scrisori);
    - Propune masuri corective si/sau de imbunatatire a activitatii in permanenta, in vederea cresterii gradului de satisfactie a clientilor;
    - Participa la actiuni de vanzare, testare produse sau corectare a bazei de date, prin apelarea clientilor/prospectilor si/sau transmiterea de scrisori/emailuri catre acestia, si inregistrarea datelor in sistem.