Contact Center Representative

Angajator: PayPoint
Domeniu:
  • Altele
  • Internship
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

    Cerinte

    Student sau absolvent studii superioare;
    Operare PC: Word, Excel;
    Putere de convingere si abilitati excelente de comunicare;
    Atentie la detalii;
    Experienta in lucru cu clientii (de preferat);
    Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
    Empatie si orientare spre client;
    Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
    Capacitate de a lucra in echipa;
    Corectitudine si loialitate fata de companie;
    Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual

    Responsabilitati

    Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei
    Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului
    Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi
    Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica
    Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi
    Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.