Branch Manager

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Branch Manager pentru clientul sau, o companie ce activeaza in domeniul resurselor umane.

    • Studii superioare finalizate,
    • Experienta in domeniul resurselor umane,
    • Abilitati de conducere si organizare,
    • O persoana cu o atitudine orientata spre echipa,
    • Cunostinte de limba engleza la nivel fluent, cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un avantaj,
    • Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa,
    • Permis de conducere, categoria B.

    Responsabilitati

    • Esti responsabil de intreaga coordonare a activitatii filialei,
    • Te ocupi de identificarea si implementarea noilor proiecte in cadrul echipei tale,
    • Pastrezi o relatie apropiata si contribui la cresterea portofoliului de clienti,
    • Te implici activ in proiectele aflate in desfasurare,
    • Acorzi sprijin si mentii o relatie buna cu echipa ta,
    • Participi la evaluarea si dezvoltarea profesionala a angajatilor,
    • Stabilesti o metodologie specifica in functie de fiecare proiect in parte.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.

    Iti dorim mult succes!