Referent Specialitate - Directia Operare IT

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate - profil economic si/sau IT;
    - Experienta profesionala (preferabil bancara) de minim 1 an;
    - Experienta cu privire la una dintre urmatoarele arii:
    - incasari si plati fara numerar, fluxuri de incasari si plati interbancare;
    - activitatea de creditare persoane fizice si/sau juridice;
    - carduri: produse si operatiuni specifice;
    - Cunoasterea si utilizarea pachetului Microsoft Office la nivel avansat;
    - Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze (atat scris cat si conversational);
    - Cunostiinte SQL / PL SQL constituie un avantaj;
    - Abilitati de comunicare (oral si in scris), analiza, sinteza, prezentare si atentie distributiva;
    - Gandire logica, acuratete, flexibilitate, initiativa, atentie la detalii;
    - Orientat spre rezultate, capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor (time management).

    Responsabilitati

    - Mentenanta, parametrizarea si implementarea cerintelor de schimbare privitoare la produsele si serviciile bancare in aplicatiile din Banca;
    - Investigarea si urmarirea solutionarii incidentelor de nivel 3 raportate de utilizatori in timpul utilizarii functionalitatilor sistemului core-banking;
    - Este liantul intre utilizatori și departamentele Bancii sau furnizori externi pentru a rezolva problemele ridicate;
    - Participarea la testarea tehnica a solutiilor oferite de furnizori pentru problemele semnalate;
    - Participarea la testarea tehnica a noilor functionalitati dezvoltate de furnizori;
    - Participarea in proiecte cu echipe de dezvoltare.