Analist baze de date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Smartree Romania active.


Vezi toate job-urile Analist baze de date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Smartree Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Smartree, unul dintre cei mai importanti furnizori pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal, ofera de 18 ani, solutii complete pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane, aflate intr-o continua evolutie. In prezent, Smartree are peste 90 de angajati in sediul din Bucuresti, dar si in centrele regionale din Craiova, Pitesti si Timisoara.

    Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree ofera o gama completa de servicii de externalizare a proceselor de HR, de la salarizare, administrare de personal, recrutare, munca temporara pana la consultanta in domeniu, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.

    Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul celor 90 de specialisti in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.

    Cerinte

    > MS Office (Excel);
    > Studii superioare - de preferat economice.

    Responsabilitati

    > Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
    > Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
    > Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
    > Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
    > Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
    > Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri la nivel zilnic, saptamanal, lunar cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
    > Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
    > Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center.
    > Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile pentru structura.