Analist baze de date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Smartree active.


Vezi toate job-urile Analist baze de date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Smartree
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Smartree inseamna peste 22 de ani de experienta pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal.

    Smartree HRTech, divizia de inovare in tehnologie pentru procesele de HR, acopera aria de tehnologie software si servicii asociate pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane.
    Echipa Smartree HRTech numara aproximativ 100 de oameni.

    Smartree Romania, divizia de munca temporară si leasing de personal si recrutare, pune la dispozitia clientilor sai in medie 2400 de angajati.

    Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree furnizeaza solutii complexe de gestionare a tuturor proceselor cheie de resurse umane, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.

    Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul specialistilor Smartree in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.

    Cerinte

    > MS Office (Excel);
    > Studii superioare - de preferat economice.

    Responsabilitati

    > Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
    > Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
    > Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
    > Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
    > Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
    > Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri la nivel zilnic, saptamanal, lunar cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
    > Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
    > Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center.
    > Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile pentru structura.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (142)