Analist Suport 2-Directia Operatiuni IT

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau:
    -Studii medii sau superioare, in domeniul economic sau informatic
    -Vechime minima in activitate/specialitate/domeniu-1 an
    -Cunostinte SQL de baza
    -Cunostinte Pl/SQL de baza
    -Limba engleza-nivel mediu
    -Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    In cadrul proceselor de management al cererilor/ incidentelor:
    -Preiei cererile/ incidentele in aplicatia de gestiune a cererilor si incidentelor, efectuezi diagnoza initiala si validezi corectitudinea incadrarii cererilor din punct de vedere arie si prioritate
    -Analizezi/ rezolvi cereri/ incidente de orice nivel de complexitate, in aria de competenta alocata, in conformitate cu procedurile de lucru specifice (interogare baze de date, analiza date/ log-uri, aplicare solutie temporara etc.) si utilizand informatiile din baza de cunostinte
    -Escaladezi incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelurile 2 si/sau 3
    -Informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii cererilor/ incidentelor pe care acestia le-au postat; verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si, in caz afirmativ, il inchizi; categorizezi incidentul in functie de cauza acestuia, in cazul in care aceasta este cunoscuta
    -Monitorizezi si analizezi cererile/ incidentele asignate nerezolvate si escaldate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora, in functie de limitele de timp agreate in SLA (Service Level Agreement); raportezi catre superiorii ierarhici stadiul incidentelor postate
    -Asiguri suportul in pregatirea analistilor de nivel 3
    -In cadrul procesului de management al cunostintelor, contribui la mentenanta bazei de cunostinte prin semnalarea discrepantelor sau articolelor neactualizate catre analistii de nivel superior sau prin semnalarea de articole noi care ar trebui adaugate si prin validarea propunerilor venite din partea analistilor de nivel 3
    -Asiguri activitatea in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20 sau la cerere (lucru la distanta) in cazuri in care este nevoie de suport extins (Sambata, Duminica si sarbatori legale)