Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Sparktech Software active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Sparktech Software |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.06.2019 |
Remote work: | On-site |
A growing team of technical determined people who believe in delivering valuable web & mobile apps. We grow products that range from desktop, mobile, native to big data solutions, with an accent on enterprise and customer-facing platforms. We’re passionate about understanding data in every form, thus a very significant amount of our craft is machine learning based.
Cerinte
Candidatul ideal:
- studii medii finalizate
- minim 6 luni experienta generala de lucru
- cunostinte administrative
- cunostinte bune operare PC (MSOffice Word, Excel, navigare internet)
- cunostintele economice si tehnice reprezinta un avantaj
- abilitati de comunicare cu furnizorii, clientii și colegii
- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- proactivitate si spirit de initiativa
- rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si a termenelor limita
- persoana punctuala, ordonata, responsabila
- deschidere si implicare in insusirea de noi cunostinte si abilitati
- Asigura suportul tehnic si administrativ pentru zona operationala;
- Asigura asistenta administrativa angajatilor Sparktech;
- Mentine relatia cu Administratorul cladirii cu privire la intretinerea spatiilor de lucru;
- Contribuie la asigurarea lucrarilor de intretinere si amenajare ale spatiilor de lucru;
- Achizitioneaza servicii si produse necesare desfasurarii activitatii;
- Efectueaza comenzile periodice de echipamente, consumabile si protocol;
- Mentine relatia cu furnizorii si alte institutii;
- Cerceteaza piata pentru gasirea unor noi furnizori;
- Compara ofertele de la furnizori pentru a alege varianta optima;
- Aloca echipamentele de lucru necesare conform procedurii;
- Asigura inventarul hardware si software;
- Asigura suportul necesar in organizarea evenimentelor;
- Expediaza si recepționeaza corespondenta (posta, curierat);
- Redacteaza corespondenta simpla;
- Mentine evidenta documentelor interne si le arhiveaza;
- Completeaza fisele SSM si PSI;
- Completeaza lunar registrul de casa pentru platile operate in numerar;
- Colecteaza, scaneaza si grupeaza facturile lunare pentru transmiterea acestora la contabilitate;
- Primeste vizitatorii si asigura protocolul in cadrul intalnirilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (149) |
Raporteaza eroarea la