Credit Support Specialist - SME Credit Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Credit Support Specialist - SME Credit Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerinte:
    • Diploma universitara
    • Cunoasterea limbii engleze
    • Cunoasterea MS Office

    Competente:
    • Abilitati analitice
    • Atentie la detalii
    • Proactivitate
    • Orientare spre client, flexibilitate, initiativa, creativitate
    • Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Completarea contractelor de credit și contractele de garanție aferente, pe baza template-uri predefinite, având grijă sa fie cuprinse toate condițiile din aprobare;
    • Pregătește întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistemul Core, în conformitate cu procedurile interne;
    • Pregătește documentele interne necesare pentru debursarea creditului, asigurând, de asemenea, verificarea documentelor justificative, în conformitate cu procedurile interne;
    • Asigura administrarea creditului- arhiveaza, copiaza, scaneaza;
    • Urmărirea condițiilor de creditare și îndeplinirea conditilor contractuale (de exemplu: urmarirea restantelor, colateralele , plata asigurărilor - data de expirare / primei plăți pentru asigurările, recenzii, verificarea review-urilor conform conditiilor intiale din aprobare, urmarirea clienților aflati în dificultate - PSC și a listelor de alertă, altele);
    • Instruirea pentru înregistrarea în Core02 și urmărirea lunară pentru înregistrarea corectă a garantiilor in sistemul Core02 (în special a acelor garanții, care au o valoare variabilă in timpul perioadei de creditare , cum ar fi cesiunea de creanțe)
    • Emiterea de instructiuni pentru credite cu rambursari, conform graficului de rambursare anexat la contract (acolo unde nu este automat)
    • Transmiterea ori de câte ori este necesar a unui semnal de avertizare în conformitate cu procedurile interne.
    • Prioritizeaza corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnica.
    • Raspunde prompt solicitarilor clientilor interni in ceea ce priveste activitatea de creditare
    • Asigură și garantează confidențialitatea informațiilor cu privire la clientii bancii, tranzactiile lor, normele și procedurile interne, precum și în ceea ce privește, de asemenea, informații proprii și a altor angajați băncii;
    o Asigură îndeplinirea oricăror sarcini cerute de lege si / sau alocate de Managerul ierarhic si functional
    • Responsabil pentru desfasurarea unei activitati cat mai eficiente, pentru furnizarea in timp a informatiilor solicitate, conformarea cu legile si reglementarile aplicabile, precum si cu politicile si procedurile interne.
    • Indeplineste sarcinile transmise de superiorul direct si indatoririle ce rezulta din normele si procedurile interne in vigoare;
    • Responsabilitatile titularului acestei pozitii sunt completate de proceduri şi reglementari interne. Titularul postului este responsabil de cunoasterea procedurilor in vigoare si a actualizarii acestora;