Junior AR with German

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Junior AR with German active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 11.06.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

     Previous experience in Finance/Accounting
     Previous experience in working with ERP (preferably SAP FI module) is a plus
     Studies in the field of accounting, finance and economics
     Previous working experience preferably in large/global organizations
     Good technical knowledge of MS office
     Effective analytical and problem-solving skills
     Enthusiasm and commitment to delivering quality results to tight deadlines
     Ability to understand complex environments
     Self-motivation, quick learning and creative thinking
     Very good English language skills
     Advanced knowledge of another European language - German (in addition to Romanian/English)

    Responsibilities

     Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest
     Analyzing financial reports and records
     Ensure accuracy of postings
     Performing variance analyses and preparing account reconciliations
     Assisting with financial and tax audits
     Documenting and monitoring internal controls in support of auditing team
     Coordinating more complex accounting projects and initiatives with other members of the accounting and finance team or with other departments
     Contributing to continuous improvement initiatives to optimize service quality
     Performs other duties as assigned by direct superiors and managers

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (274)