Referent administrativ - dep. financiar

Angajator: IB Cargo
Domeniu:
  • Internship
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Voluntari
  • Actualizat la: 22.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    IB Cargo is about people, about a big family, about the "can" attitude that is based on the development and contribution of each team member, about mutual trust and entrepreneurship, because everybody does their job as their own business and thus, when IB Cargo makes performance, everyone enjoys it.

    Cerinte

    Inainte de a cere, spunem ce putem oferi: cadru de lucru fain, oameni focusati cand este cazul, dar glumeti si relaxati in rest, sarcini dozate cu masura si mediu de lucru flexibil si cu oportunitati.
    Ne-am dori ca suportul pe parte administrativa sa ne fie oferit de o persoana organizata, responsabila, atenta la detalii, proactiva si care nu uita sa zambeasca.
    Studiile de specialitate nu sunt necesare.

    Responsabilitati

    Postul presupune activitati de suport, de urmarire plati, relationare furnizori si client, transmitere informatii solicitate, organizare documente din departament, deplasari administratia financiara si banca; totul, desigur, cu suportul colegelor din departament.

    Alte informatii

    Procesul de recrutare presupune maximum 3 pasi:
    1. discutie telefonica - durata aproximativa, 15 min.
    2. intrevedere initiala - durata aproximativa, 1:30h.
    Pentru optimizare, vom incerca sa cumulam doua discutii intr-una singura (reprezentant resurse umane si responsabil departament vizat)
    3. Va exista doar daca nu reusim sa optimizam la pasul 2 si ar consta intr-o intrevedere cu responsabilul departamentului vizat - durata aproximativa, 45 min.
    Multumim!