Area sales representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Area sales representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Lugoj
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca:

    - ai minim un an de experienta in domeniul vanzarii de produse asemanatoare specificului companiei, respectiv materiale de constructii / instalatii / unelte profesionale;
    - detii permis de conducere categoria B;
    - cunosti piata locala;
    - ai cunostinte solide de utilizare a calculatorului;
    - prezinti competentele necesare unei cariere de succes in vanzari, precum: încredere, proactivitate, autonomie și precizie în muncă, credbilitate, fermitate, inițiativă, abilități sociale și de comunicare, gândire orientată către client, spirit de echipă, colaborare, abilități de rezolvare a problemelor;
    - studiile tehnice absolvite ar putea reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Asigurarea activității de vânzare către clienții existenți, la cel mai înalt nivel profesional;
    - Prospectarea noilor clienți, organizarea negocierilor, pregătirea ofertelor, vânzarea și pregătirea comenzilor pentru facturare;
    - Gestionarea banilor lichizi și a documentelor de plată;
    - Urmărirea constantă a activității de dezvoltare a partenerilor și comunicarea noutăților către conducere;
    - Pregătirea rapoartelor săptămânale către conducere despre situația vânzărilor și schimbările de pe piață;
    - Prezentări de produse la instalatori, clienti;
    - Prezenta la cursuri de prezentari de produse, instruirile legate de produs și procesul de vânzare;
    - Inregistrarea zilnica in sistemul CRM a activitatii desfasurate in ziua respectiva, concret, persoanele contactate, calitatea lor in societatea contactata sau vizitata, informatiile comerciale despre partener, scurt istoric al discutiilor purtate, rezultatul vizitei.

    Alte informatii

    Pachet de beneficii:

    - Salariu fix, extrem de motivant si corelat cu experienta;
    - Multiple bonusuri de performanta;
    - Tichete de masa;
    - Laptop si telefon de lucru;
    - Autoturism de serviciu;
    - Parte a unei echipe tinere, cu multiple oportunitati de dezvoltare personale si profesionale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Constanta, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Craiova, Resita, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Arad, Deva, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (49)