Asistent Manager - Companie Real Estate

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o importantă companie care activează în domeniul imobiliarelor recrutam Asistent Manager.

    Cerinte:

    -Cunostinte avansate de limba engleza;
    -Bune abilitati de comunicare si relationare;
    -Cunostinte de operare a pachetului Microsoft (Office, Excel, Word);
    - Persoana deschisa si usor adaptabila;
    - Atenta la detalii dar si cu capacitate de prioritizare;
    - Capacitate de prioritizare si atentie distributiva;

    Responsabilitati

    - Participarea la sedintele din cadrul companiei si intocmirea minutei;
    - Buna interactiune si suport pentru departamentele interne;
    - Activitati administrative (scanare, arhivare, xeroxare);
    - Organizare activitati de protocol;
    - Actualizarea periodica a bazei de date;
    - Pastreaza si opereaza in registrul de evidenta delegatiile si alte documente;
    - Preluarea apelurilor si redirectionarea lor catre departamentele interne;
    - Preluarea si distribuirea corespondentei si a fax-urilor;
    - Comunicarea si indrumarea vizitatorilor catre departamentele companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Salariu motivant;
    - Activitate desfasurata in cadrul unei companii multinationale cu renume pe piata;