Key Account @MyConnector

Angajator: Universum Events
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cu o experienta de peste 10 ani in managementul evenimentelor de mari dimensiuni, Universum Events este o companie construita in jurul conceptului de "arhitectura de eveniment". Munca noastra se bazeaza pe oamenii extraordinari cu care lucram si solutiile creative propuse.

    Proiectele noastre aduc impreuna experti din diverse domenii, inovatori in project management, pionieri in digital, specialisti de resurse umane si comunicatori creativi, traineri, vorbitori exceptionali, artisti, designeri, facilitatori, muzicieni, magicieni si orice alte competente sunt necesare pentru a-ti duce proiectul la urmatorul nivel.

    Vei fi uimit de atentia acordata nevoilor clienților noștri, creativitatea și implicarea noastra pentru a face lucrurile sa se intample. 

    Afla mai multe despre noi la www.universum.ro

    Cerinte

    UNIVERSUM Events cauta un nou Key Account in echipa MyConnector.

    MyConnector este o platforma software de registration si management de evenimente, adresata organizatorilor de evenimente mici, medii si mari (de la 15 pana la 20 000 participanti).

    Da-ne un semn daca:
    • Esti pasionat de domeniul vanzarilor si orientat catre nevoile celor din jur;
    • Poti comunica intr-un mod clar, persuasiv si respectuos;
    • Ai spirit de echipa si simt al umorului ridicat;
    • Poti lua initiativa si actiona on the spot pentru implementarea solutiilor;
    • Te atrag provocarile si nu te feresti sa iei decizii;
    • Esti organizat, responsabil si proactiv;
    • Cauti constant sa te dezvolti (atat profesional, cat si personal).

    Experienta anterioara in vanzari si know-how-ul tehnic iti pot fi aliati importanti (insa nu sunt definitorii pentru a avea succes).

    Responsabilitati

    Ne dorim sa ajuti echipa MyConnector prin:
    • A fi responsabil de tot procesul de vanzare (prospectare, contactare, negociere, implementare, follow-up);
    • A sustine partenerii pentru configurarea detaliilor de eveniment in platforma de administrare;
    • A ajuta la configurarea sistemului de registration pentru evenimente;
    • A colabora cu furnizorii, partenerii si colegii intr-un mod profesionist si prietenos.

    Alte informatii

    Te poți astepta la:
    • A fi membru in core-team-ul unui start-up tehnic (MyConnector este un proiect intraprenorial in cadrul Universum);
    • Multe glume;
    • Job dinamic si zile ”out of office” - vei fi prezent la evenimentele partenere;
    • Bonusuri de performanta si implicare;
    • Provocari noi si oportunitati constante de crestere (personala, profesionala, financiara, etc).

    Suna bine?
    Hai sa ne cunosti!