Agent de Vânzări Microferme

Angajator: Agricover
Domeniu:
  • Agricultura
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Calarasi
  • Giurgiu
  • Slobozia
  • Actualizat la: 18.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Agricover este o platformă de soluții integrate pentru agricultură, construită pentru a răspunde în timp real nevoilor concrete ale fermierilor. Inovația face parte din noi. Avem 19 ani de activitate și construim soluții flexibile și eficiente care contribuie la dezvoltarea partenerilor noștri.

    Avem o vizune integrată a agriculturii moderne și sustenabile. Iar această perspectivă largă asupra domeniului, alături de soluțiile avansate pe care le dezvoltăm, ne permit sa susținem performanța partenerilor noștri. Agricover este pionierul pieței de agribusiness din Romania, deschizând fermierilor și procesatorilor drumul către un nou standard de productivitate și competitivitate prin inovație.

    Cerinte

    • Experiență relevantă în domeniul vânzărilor
    • Interes confirmat pentru agricultură și, specific, pentru distribuție inputuri agricole
    • Înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren
    • Abilități de comunicare, vânzare și negociere
    • Integritate
    • Experiență de lucru în MS Office
    • Permis de conducere categoria B

    Raportează către: Directorul de Vânzări Microferme

    Responsabilitati

    • Răspunde de îndeplinirea obiectivelor pe regiunea alocată;
    • Are în vedere creşterea volumului de vânzări de inputuri (pesticide, îngrăşăminte, seminţe) pentru agricultură și extinderea ariei de acoperire alocate;
    • Întocmeşte şi răspunde de derularea contractelor de vânzari încheiate în cadrul regiunii;
    • Respectă procedurile firrmei cu privire la conţinutul dosarului de vânzare şi modul de circulaţie al tuturor documentelor necesare;
    • Urmăreşte modificările şi completările Bazei de date cu fermierii din zona de activitate;
    • Cunoaşte situaţia centralizată pe clienţi / fermieri / furnizori a tuturor contractelor întocmite (informaţiile legate de suprafeţe, cantităţi, produse contractate, valori şi produse acordate ca input);
    • Menţine şi promovează în piaţă imaginea firmei în zona sa de activitate;
    • Se informează cu privire la activitatea în piaţă de inputuri agricole;
    • Răspunde de soluţionarea eventualelor probleme care apar în relaţia cu fermierii din zona sa de responsabilitate;
    • Se sincronizează cu celelalte departamente interne, în special cu divizia de finanțare, în vederea atingerii obiectivelor de afacere specifice regiunii în care acţionează;
    • Aplică procedurile de recuperare a creanțelor (urmărire, încasare și recuperare debite).

    Alte informatii

    Agricover este o platformă de soluții integrate pentru agricultură, construită pentru a răspunde în timp real nevoilor concrete ale fermierilor. Inovația face parte din noi. Avem 19 ani de activitate și construim soluții flexibile și eficiente care contribuie la dezvoltarea partenerilor noștri.

    Departamentul de Distribuție - îndeplineşte rolul de coordonator al relaţiilor cu fermierii. În cadrul Diviziei de Distribuție se gestionează vânzarea de inputuri agricole (îngrăşăminte, produse pentru protecţia plantelor şi culturilor, seminţe) către fermieri. Managementul relaţiei cu fermierii porneşte de la necesitatea creării, menţinerii şi dezvoltării unei relaţii de parteneriat care să permită atingerea obiectivelor de cifra de afaceri şi profitabilitate ale Companiei pe baza înțelegerii nevoilor acestora şi satisfacerii lor cu produsele şi serviciile comercializate.