Business Controls Data Entry

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Accounting - Finance
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 21.04.2019
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    Requirements:

    Finance education (undergraduate/graduate level or special qualifications);
    IT packages computer knowledge – Office (Excel, Word, Power Point);
    SAP experience is preferred;
    Excellent analytical skills; ability to prioritise – time management skills;
    Capable to work under pressure and to tight deadlines whilst maintaining accuracy;
    High standard of spoken and written English.

    Responsibilities

    Responsibilities:

    Insert of data in SAP GRC (Governance Risk and Compliance tool) from source documents;
    Ensuring ad-hoc reports extracted from the system are dealt in line with Management’s requirements;
    Ensuring timeless, accuracy and completeness of the Master Data changes in GRC;
    Resolving data quality issues and interacting with third party resolver groups.

    Other info

    Benefits:

    Competitive salary
    Opportunity of personal development in a multinational working environment
    Health insurance
    Meal tickets