Expert Continuitatea Afacerii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Expert Continuitatea Afacerii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:
    • studii superioare economice;
    • experienta de minim 2 ani in zona de Business Continuity Management;
    • cunostinte de project management si raportare;
    • cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    • cunostinte economice si financiare;
    • cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    • limba engleza nivel mediu.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • coordonezi proiectul de dezvoltare si mentinere a Planului de Continuitate a afacerii;
    • vei lua decizii cu privire la necesarul de resurse alocate procesului de continuitatea afacerii;
    • creezi rapoarte cu privire la status-ul programului de continuitate a afacerii;
    • verifici rezultatele analizei de impact asupra afacerii in cazul nefunctionarii proceselor;
    • intocmesti analiza de risc referitoare la continuitatea afacerii;
    • vei lua decizii in definirea si crearea echipelor de raspuns in situatii de criza;
    • propui strategia de testare a planului de continuitate a afacerii;
    • esti implicat in gestionarea si monitorizarea raspunsului la incident in situatii de criza;
    • dezvolti strategiile de recuperare in caz de dezastru;
    • creezi politici, proceduri si instructiuni de lucru referitoare la continuitatea afacerii;
    • efectuezi analiza de risc si definesti cerinte de continuitate a afacerii in relatia cu furnizorii;

    Alte informatii

    Ce te recomanda:
    • studii superioare economice;
    • experienta de minim 2 ani in zona de Business Continuity Management;
    • cunostinte de project management si raportare;
    • cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    • cunostinte economice si financiare;
    • cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    • limba engleza nivel mediu.