Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Assistant Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2021 |
Remote work: | On-site |
• Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
• Experienta de minim 3 ani pe un post similar.
• Limba engleza(scris si vorbit, nivel conversational)
• Cunoasterea pachetului Ms Office;
• Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
• Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
• Capacitatea de a lucra sub stres;
• Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
• Capacitate de organizare a prioritatilor;
• Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila.
• Experienta in domeniul financiar - contabil (rapoarte, colaborare cu furnizorii bancari, inserare plati, cashflow and budget)
•Asistarea Managerului in activitatea sa zilnica;
•Activitati de protocol atunci cand este cazul;
•Participa la intalniri impreuna cu Directorul General;
•Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
•Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
•Traducerea si redactarea de documente;
•Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
•Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si a situatiilor solicitate;
•Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
•Se asigura de comunicarea eficienta cu furnizorii si colaboratorii companiei
•Se ocupa de implementarea schimbarilor ce apar in cadrul companiei(Registrul Comertului)
•Emite documente oficiale in numele companiei
•Se ocupa de prelungirea contractelor de colaborare atunci cand este cazul
•Se ocupa cu plasarea comenzilor necesare bunei functionari a companiei
•Asigura planificarea si organizarea calendarului
•Mentine documentele organizate
•Cauta, traduce si compara oferte solicitate de catre Manager
•Efectueaza plati in numele companiei
• Emite rapoarte financiare
Beneficii:
• Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati pentru dezvoltare si cariera;
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica;
• Tichete de masa;
• Teambuilding-uri.
• Salariu competitiv;
• Bonusuri si cadouri;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (66) |
Raporteaza eroarea la