Customer Service IT-EN – Remote (muncă de acasă)

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Internship
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 25.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Un Colaborator Servicii Relații Clienți Amazon este o parte esențială a misiunii noastre de a furniza servicii relații clienți în timp util, exacte și profesionale, tuturor clienților Amazon. Această poziție vitală necesită o persoană orientată către acțiune, flexibilă, capabilă să rezolve probleme, care va ajuta clienții în ceea ce privește rezolvarea oricărei și tuturor problemelor cu care se confruntă aceștia. Colaboratorii pot comunica cu clienții prin telefon, e-mail și chat. Colaboratorii vor utiliza o varietate de instrumente software pentru a parcurge conturile clienților, pentru a studia și a revizui politicile și pentru a comunica soluții eficiente într-un mediu agreabil și cu ritm rapid. Candidatul ideal va avea următoarele abilități și calități.

    Interacțiunea cu clienții:

    - Capacitatea de a determina nevoile clienților și de a oferi soluții adecvate într-o manieră promptă și profesională.
    - Sentimentul corespunzător de urgență, angajament și calitate atunci când se răspunde nevoilor clienților
    - Capacitatea de a empatiza și de a prioritiza nevoile clienților
    - Atenție meticuloasă la detalii
    - Susținerea valorilor companiei și respectarea fiecărui client
    - Emanarea de răbdare și stăpânire de sine cu fiecare client
    - Capacitatea de a rezolva conflictele și de a stabili așteptări adecvate cu clienții





    Responsabilitati

    Abilități de comunicare:

    - Capacitatea de a utiliza apelurile prin e-mail, chat, telefon și video ca mijloc de comunicare cu clienții
    - Capacitatea de a înțelege în mod clar și de a răspunde în mod corespunzător la problemele pe care le prezintă clienții
    - Capacitatea de a comunica în mod clar și concis cu clienții externi, precum și cu colegii și departamentele interne.
    - Capacitatea de a compune răspunsuri scrise corecte din punct de vedere gramatical și lămuritoare la problemele clientului
    - Capacitatea de a documenta activitățile din conturile clienților cu atenție și în mod concis
    - Capacitatea de a aborda problemele în mod logic și cu o judecată bună pentru a asigura rezultatul corespunzător pentru client
    - Capacitatea de a lua decizii adecvate în numele clientului în mod rapid și eficient
    - Dorința de a învăța în mod continuu
    - Orientat către soluții și auto-motivat
    - Capacitatea de a prioritiza în mod eficient timpul de lucru pentru a asigura eficiența

    Competențe informatice:

    - Siguranță în ceea ce privește utilizarea internetului, utilizând mai multe browsere și tab-uri și instrumente de mesagerie instant
    - Experiență în sistemele de operare Windows și Microsoft Outlook.

    Calificări de bază:

    - Fluent italiană
    - limba engleza la un nivel mediu-avansat
    - Internet - minim 5 Mbps viteză
    - Spațiu de lucru dedicat acasă (fără zgomot de fond, întreruperi și distragere a atenției)
    - Experiență în gestionara interogărilor clienților, fie prin telefon, e-mail sau față în față
    - Familiaritate puternică cu cumpărăturile online
    - Trebuie să fie o persoană care învață rapid


    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati in termen de 2 saptamani. Toate informatiile vor fi tratate cu un nivel ridicat de confidentialitate a datelor.