Telesales Account Manager

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Cunostinte profesionale:

    • MS Office
    • Limba Engleza fluent

    Competente specifice:

    • Cunostinte comerciale;
    • Abilitati de comunicare;
    • Customer focus;
    • Influenta si persuasiune ;
    • Abilitati de negociere ;
    • Customer project management ;
    • Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii;
    • Initiativa si proactivitate;
    • Planificare si organizare;
    • Capacitatea de a inspira, motiva si conduce echipe locale si la distanta;
    • Disponibilitate de a calatori in interes de serviciu 30%-50% din timp;

    Educatie si Experienta:

    • Studii superioare;
    • 2-5 ani experienta in management;
    • Experienta de management de call center / furnizori reprezinta un plus;
    • Competente de analiza/diagnoza/ interpretare a indicatorilor comerciali si de business;

    Responsabilitati

    Obiectivul postului:
    Asigura interfata intre companie si furnizorii externi de servicii call center (telesales) si contribuie la implementarea campaniilor comerciale in vederea atingerii obiectivelor de vanzare la standarde de calitate Orange.

    Responsabilitati:
    Operationale:

    • Asigura managementul portofoliului de furnizori externi call center telesales, respectand politica si standardele Orange;
    • Asigura suport in implementarea modelului de business telesales Orange, monitorizeaza operational si financiar activitatile desfasurate de partenerii din portofoliul sau;
    • Ofera suport in instalarea, accesarea si folosirea aplicatiilor necesare pentru desfasurarea activitatii de vanzare la distanta;
    • Contribuie la dezvoltarea forecast-urilor lunare si trimestriale de volum baza, apeluri inbound si a bugetelor de acte de vanzare;
    • Se asigura ca distributia bazelor, lead-urilor si volumelor de apeluri inbound este eficienta si este aliniata politicii departamentului Telesales;
    • Comunica transparent obiectivele si rezultatele comparative pentru furnizorii din portofoliul sau;
    • Asigura indeplinirea indicatorilor operationali prin monitorizare, analiza si imbunatatire continua a activitatii/proceselor impreuna cu furnizorii din portofoliu si departamentele interne Orange ( Sales&Distribution, Marketing, Customer Service, Finance);
    • Coordoneaza procesele periodice de evaluare a performantei furnizorilor din portofoliu: trimestrial, semestrial, anual;
    • Coordoneaza implementarea actiunilor si programelor de incentive/competition in sediile furnizorilor din portofoliu asigurand raportare periodica intern/extern pe evolutie;
    • Asigura lunar evaluarea calitativa a tranzactilor efectuate de furnizorii din portofoliu (apeluri, interactiuni, e-mailuri);
    • Contribuie la dezvoltare si asigura respectarea planului de vizite la sediile furnizorilor din portofoliu;
    • Contribuie la constructia planului operational lunar, organizeaza sedintele operationale si intocmeste listele de decizii si actiuni,;
    • Contribuie la gestionarea contractului cu furnizorii din portofoliu si la modificarile contractuale impreuna cu departamentele Legal si Sales;
    • Verifica si valideaza valoarea facturilor lunare emise de furnizorii din portofoliu pentru plata serviciilor prestate;

    Realizare rapoarte:

    • Intocmeste/verifica rapoarte periodice (zilnic, saptamanal, lunar) pentru a demonstra performanta activitatii partenerilor din portofoliu (lucreaza cu aplicatia APIA);
    • Intocmeste analize periodice (operational si financiar) referitoare la activitatea furnizorilor din portofoliu cat si a departamentului;
    • Asigura consistenta rapoartelor automate si dezvolta cerinte de noi rapoarte pentru a eficientiza activitatea;