Economist - Departament Comercial

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Recrutam pentru unul din clientii nostri, companie ce activeaza in domeniul gazelor naturale, 1 Economist pentru sediul din Bucuresti.

    Scopul principal al postului: Examineaza, analizeaza, interpreteaza, inregistreaza si gestioneaza datele si documentele comerciale. Isi coordoneaza propria munca cu cea a colegilor din cadrul departamentului comercial.

    Cerinte:

    * Studii economice superioare;
    * Experienta 3 ani pe un post similar
    * Cunoasterea legislatiei economice in vigoare;
    * Capacitate de cooperare, mod de lucru sistematic, capacitate de organizare, credibilitate;
    * Competente de utilizare a programelor de contabilitate si operare PC (Windows, Word, Excel, Power point, programe specifice firmei);
    * Buna gandire conceptuala si analitica, capacitate de sinteza;
    * Bune abilitati de planificare;

    Responsabilitati

    * Intocmirea si transmiterea ofertelor de servicii/lucrari potentialilor clienti;
    * Redacteaza, urmareste, arhiveaza diverse tipuri de contracte;
    * Inregistreaza contractele cu detaliile aferente in baza de date si a modificarilor acestora, atunci cand este cazul;
    * Actualizare in programul de lucru a datelor clientilor (adrese, mail, date de identificare, etc.);
    * Emiterea, transmiterea si arhivarea, dupa caz, de facturi clientilor;
    * Redacteaza, inregistreaza, transmite adresele de raspuns la sesizarile/solicitarile clientilor sau directionarea lor catre departamentul care se ocupa de raspuns (in functie de subiect), conform procedurilor interne;
    * Intocmeste dosarele pentru clientii debitori si le inainteaza catre Departamentul Juridic;
    * Tine evidenta,urmareste dosarele înaintate către Departamentul Juridic si ofera suport privind confirmarile de plati,calcul penalitatilor,documentele solicitate ulterior predarii dosarului;
    * Ofera relatii telefonice clientilor care solicita informații cu privire la casierii, mod de plata, facturare, preluare contracte, etc

    Alte informatii

    Oferta:

    * Salariu atractiv
    * Pachet bun de beneficii
    * Contract pe perioada nedeterminata