Consilier Juridic / Avocat

Angajator: LPP ROMANIA FASHION
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    LPP SA administreaza 5 dintre cele mai populare branduri fashion: Reserved, Cropp, House, Mohito si Sinsay.

    Compania are o retea care cuprinde mai mult de 1700 de magazine si a creat locuri de munca pentru aproximativ 20 000 de angajati atat la birouri cat si in lanturile de magazine din Polonia, Europa, Asia si Africa.

    Cerinte

    Cerinte
    • Studii superioare de profil juridic (de preferat Facultatea de Drept);
    • Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul juridic;
    • Cunoasterea practicilor din domeniul juridic, experienta concreta in redactarea documentelor;
    • Cunostinte avansate operare PC (MS Office);
    • Bună capacitate de negociere, stabilire a priorităţilor si organizare;
    • Capacitatea de a lucra cu termene limită;
    • Persoana preocupa in permanenta de cresterea gradului individual de profesionalism;
    • Integritate organizationala si etica profesionala;
    • Cunostinte avansate limba engleza;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    • Ofera consultanta si suport in toate problemele de natura juridica cu care se confrunta compania si se implica în toate etapele acestui proces;
    • Concepe și redactează contracte sau alte acte juridice încheiate de societate (declaraţii, împuterniciri, acte constitutive, decizii interne, adrese, notificări, alte comunicări cu aspect juridic etc.) cu alte persoane, fizice sau juridice și menține legătura cu autoritățile și instituțiile publice;
    • Redacteaza opinii juridice /puncte de vedere cu privire la aspectele legale ce privesc activitatea societatii;
    • Intocmeste raspunsuri din punct de vedere juridic la adrese si sesizari inregistrate la sediul societatii;
    • Redacteaza, analizează şi avizează din punct de vedere juridic contracte comerciale conform procedurilor interne ale departamentelor implicate şi în conformitate cu legislaţia în vigoare;
    • Intocmeste documentatia privind obtinerea de avize, autorizatii, licente si orice alt document necesar desfasurarii activitatii societatii conform legislatiei in vigoare;
    • Avizeaza legalitatea contractelor, conventiilor, acordurilor, protocoalelor, incheiate de catre societate;
    • Gestioneaza relatia cu partenerii contractuali;
    • Revizuieste la nevoie orice tip de contract existent la nivel de companie, in acord cu procedura de contractare si respectand prevederile legale. Participa la negocierea contractelor.
    • Reprezinta si apara drepturile si interesele legitime ale firmei in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
    • Urmareste derularea contractelor în care societatea este parte, monitorizând respectarea obligatiilor de catre parti (inclusiv urmarirea procesului de facturare/încasare aferent contractelor de închiriere/subînchiriere si achitarea la termen a facturilor aferente), semnalând conducerii orice probleme sesizate, care ar putea impacta activitatea societatii.
    • Redacteaza, analizeaza si avizeaza documente cu caracter juridic - contracte de munca, contracte comerciale, contracte colective de munca, regulamente interne (ROI), acorduri, documente rezultate din procedura cercetarii disciplinare etc;
    • Elaboreaza acorduri, clauze si proceduri specifice opratiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal si monitorizeaza respectarea tuturor cerintelor noului Regulament European privind Protectia Datelor (679/2016);
    • Ofera proactiv consultanta juridica angajatilor din cadrul celorlalte departamente, informandu-i cu privire la normele legale incidente activitatii acestora;
    • Monitorizeaza legislatia relevanta pentru activitatea societatii si informeaza departamentele impactate cu privire la noutatile legislative;
    • Colaborează și acordă consultanță juridică departamentelor interne
    • Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia companiei;
    • Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Mediu de lucru dinamic, echipa tanara si pozitiva;
    • Oportunitate de dezvoltare profesionala intr-un domeniu provocator;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala privata.
    • Punct de lucru intr-o locatie centrala.