Specialist Risc Imbunatatire Proces si Proceduri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Risc Imbunatatire Proces si Proceduri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Care sunt elementele care te fac potrivit pentru acest post?

    Studiile superioare economice/ juridice;
    Vechimea nu este necesara;
    Cunostinte generale despre produsele bancare;
    Cunostinte avasate de limba engleza si MS Office

    Responsabilitati

    Activitatile tale zilnice vor fi:

    Analiza procesului de management al garantiilor;
    Pregatirea rapoartelor/ prezentarilor periodice si ad-hoc;
    Identificarea problemelor si a riscurilor;
    Pregatirea documentatiei aferente procesului de management al garantiilor (harti de process/ fluxuri de lucru;procedure si alte reglementari interne; cerinte si specificatii de business/fact-sheet-uri; diverse material pentru ateliere de lucru etc)

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    accesul la cele mai noi tehnologii si platforme tehnice;
    o echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Romania are nevoie de profesionisti cu incredere in ei, si tu poti fi unul dintre acestia!
    Vino sa ne cunosti si sa poti face parte din echipa noastra!