Asistent Administrativ Transport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Transport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Pentru reușita în această misiune sunt necesare:



    • Cunoștințe de Limba Franceză și Engleză (minim nivel B1);
    • Bune cunoștințe pachet Microsoft Office, în special Excel;
    • Capacitate de organizare și de prioritizare a task-urilor;
    • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
    • Spirit analitic și orientare către a lucra cu cifre.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Administrativ Transport, principalele tale misiuni vor fi:

    • Verificarea și validarea facturilor de transport;
    • Procesarea datelor în SAP;
    • Realizarea rapoartelor de interes pentru departamentul Logistică (săptămânale, lunare etc)
    • Relaționarea cu transportatorii, departamentul Financiar pentru soluționarea sau eficientizarea proceselor.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei și internaţional;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.