Reprezentant vanzari - industria textila

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Buftea
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare
    - minimum 2 ani experienta in vanzari B2B
    - experienta in industria textila reprezinta un avantaj
    - obligatoriu: permis de conducere categoria B si disponibilitate de deplasare in tara
    - limba engleza la nivel cel putin mediu
    - cunostinte de contabilitate primara
    - cunostinte PC: Windows, pachetul Ms Office
    - foarte bune abilitati de comunicare si negociere
    - orientare catre client si catre rezultate, dinamism si initiativa
    - atentie sporita la detalii, rabdare si perseverenta
    - persoana organizata, adaptabila la schimbari, cu atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    - consilierea clientilor si oferirea celor mai potrivite solutii pentru acestia
    - prezentarea si promovarea serviciilor si produselor din portofoliul companiei
    - incheierea contractelor comerciale de vanzare-cumparare cu toti clientii
    - dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea unei relatii active cu acestia
    - identificarea oportunitatilor din piata si elaborarea strategiilor de dezvoltare
    - atingerea planului anual de vanzari
    - incasarea banilor din piata cu respectarea termenelor de plata
    - intocmirea si predarea in timp util a rapoartelor de vanzari

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu competitiv, corelat cu experienta si abilitatile
    - bonusuri in functie de performante
    - autoturism pus la dispozitie full time
    - lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile
    - posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, cu standarde ridicate de lucru