Director Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Docte Consulting active.


Vezi toate job-urile Director Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 15.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    - Cunostinte de limba engleză și română;
    - Abilitati manageriale inter-funcționale și ierarhice;
    - Abilitatea de a gestiona o companie și cunoștințe bune în management, finanțe, contabilitate;
    - Abilități manageriale generale;
    - Cunoașterea proceselor organizaționale;
    - Cunoașterea procedurilor de dreptul muncii/legislatia muncii (constituie avantaj);
    - Cunoasterea particularitatilor domeniului tâmplărie (constituie avantaj).


    Responsabilitati

    - Supravegherea echipelor în conformitate cu termenele și procedurile;
    - Punerea în aplicare a procedurilor de management și a indicatorilor necesari pentru monitorizarea activității și raportarea către management;
    - Definirea necesităților și resurselor pentru optimizarea sistemelor de management informational și de gestiune;
    - Gestionarea răspunsurilor la licitații, în acord cu managerul de vânzări și DG-ul;
    - Gestionarea consumabilelor și monitorizarea comenzilor;
    - Adaptarea activitatii companiei, în funcție de bugete și echipe, în conformitate cu viziunea DG-ului;
    - Menținere aunei culturi organizationale și de echipa, în jurul unui proiect comun;
    - Contribuie la o cat mai buna structurare a activitatii companiei;
    - Administrarea fișierelor de personal.

    Alte informatii

    Clientul nostru este producator de mobila de lux cu management francez, prezent pe piata de specialitate inca din 1999..