Technical Project Manager – IT Office Systems [with French]

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Technical Project Manager – IT Office Systems [with French] active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Candidate profile:
    High level of experience and/or certified in:
    - Microsoft Windows Infrastructures
    - Microsoft Workstation Operating Systems
    - Active Directory
    - General knowledge of DNS, Proxy servers, firewall, VPN

    Good level of experience and/or certified in:

    - Microsoft Office suite
    - Microsoft SharePoint
    - Microsoft Exchange

    Others:

    Microsoft SCCM, McAfee suite, PKI
    Very self-motivated with strong project management skills
    Experience in working in multinational environments
    Strong analytical and problem solving
    Good communication skills
    English – fluent
    French – fluent

    Responsabilitati

    International Customers Relationship and Delivery Team is committed to standardisation of office IT systems and enablers and it is responsible for delivering these into all the organisations within Orange Group’s international footprint.
    The project manager/technical consultancy role will work closely within different organisations with the objective of delivering and technically assisting local IT team(s) to design, implement and handover to operations a variety of Corporate services.

    Main activities:

    Delivery of IT office standardized services in geographically dispersed organisations of Orange Group
    Customer Interface for Corporate Office Services implementation
    Skill transfers to entities technical local teams
    Development and Management of the Delivery Toolbox for each Corporate Office Service with the “Pre-Delivery” activities
    Manage all the components of the Corporate Office Standardized Services delivery perimeter
    Technical consultancy to local IT teams during the project lifecycle
    Assistance to the International Customers Manager (Corporate CAB representation, Services review with Customers and Service Manager, other actions on delegation and on request of the International Customers Manager)