Senior TAX Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FiNEXPERT active.


Vezi toate job-urile Senior TAX Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: FiNEXPERT
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    POVESTEA FiNEXPERT 

    FiNEXPERT a pornit de la o idee, la care s-a adăugat puțin curaj și o doză enormă de muncă și pasiune. La 16 ani de la înființare, abordarea noastră unică a atras un portofoliu de peste 500 de companii locale și internaționale,ctive într-o gamă largă de sectoare și industrii. Întotdeauna am livrat calitate și am atins noi performanțe financiare atât pentru parteneri, cât și pentru noi.

    Eforturile și dedicarea noastră ne-au ajutat să ajungem în topul companiilor cu capital românesc, care asigură servicii de contabilitate, salarizare, audit și taxe, iar în acest moment, know-how-ul internațional, savoir-faire-ul local, proiectele speciale și cei peste 140 de consultanți sunt cele mai mari reușite cu care ne mândrim. 

    La FiNEXPERT, vei găsi oameni responsabili, cu spirit de echipă și angajament, adevărați profesioniști în domeniul financiar-contabil. Cu ajutorul unei echipe motivate, transformăm orice provocare în succes și țintim mereu spre noi reușite. 

    DE CE EȘTI POTRIVIT PENTRU NOI?

    Noi credem că la baza oricărei relații interumane stă încrederea. Tocmai de aceea, la FiNEXPERT oamenii sunt nucleul companiei.untem competitivi și ne plac obiectivele de business, dar, în același timp, punem foarte mult accent pe dezvoltarea personală și știm să ne distrăm! Suntem foarte activi, participăm la conferințe din domeniu și investim în atingerea visurilor fiecărui membru al echipei. Te vom încuraja să devii și mai bun în tot ceea ce vei face și te vom încuraja să evoluezi alături de echipa noastră.i de zi, vei avea parte de o FiNEXPERIENCE care te va ajuta să devii cea mai bună versiune a ta.

    ​​​​​​​NE IMPLICĂM

    Pentru că suntem deschiși, adaptabili și ne dorim mereu să atingem noi performanțe, ne place să ne implicăm activ în activități de responsabilizare socială și să avem colegi noi care să ne împărtășească viziunea. Comunitatea FiNEXPERT este mereu dornică să sprijine proiecte cu impact social, pentru a construi împreună un mediu sustenabil. Cine spune că experții în domeniul financiar nu pot planta copaci, construi spitale și alerga maratoane pentru o cauză nobilă, nu a venit la FiNEXPERT!

    Cerinte

    Ce trebuie sa stii? / Cum trebuie sa fii?

    • Experienta relevanta cu expunere in zona de compliance/consultanta TVA de 2-5 ani, intr-o companie care ofera servicii de consultanta sau contabilitate, sau intr-un departament intern de taxe;
    • Cunoasterea legislatiei cu privire la regulile de taxare indirecta;
    • Studii superioare finalizate intr-una din specializarile: Economie, Business, Finante, Drept, Contabilitate, Relatii Internationale;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Competente Microsoft Office (in special Excel);
    • Abilitati interpersonale si de comunicare excelente;
    • Curiozitate, tenacitate & responsabilitate;
    • Atentie la detalii si si disponibilitate pentru a gasi solutii la nevoile clientilor;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei fi implicat in diverse proiecte pe zona de TVA pentru companii din industrii variate;
    • Vei lucra aproape de seniori/manageri si ii vei ajuta cu pregatirea documentatiilor pentru dosarele de TVA, vei intocmi diverse rapoarte / prezentari, vei redacta corespondenta sau alte documente necesare pentru mentinerea relatiei cu clientii alocati;
    • Te vei interesa in permanenta de statusul proiectelor alocate;
    • Vei mentine o buna legatura cu autoritatile legale implicate in proiectele pe care le gestionezi;
    • Vei dezvolta si mentine relatii profesionale cu colegii si cu clientii companiei;

    Ce vei primi in schimb?

    1. Te ajutam sa inveti: investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale;
    2. Tichetele de masa intra lunar pe cardul tau digital;
    3. Oferim bonusuri de performanta, dar te si ajutam sa te bucuri de evenimentele speciale din viata ta;
    4. Avem grija de starea ta de bine: iti oferim servicii medicale la o clinica particulara, aducem saptamanal fructe la birou, iar martea este ziua de masaj;
    5. Avem sediul la 2 minute distanta de statia de metrou Aviatorilor, dar chiar si asa iti decontam transportul;
    6. Avem grija de timpul tau, iti poti alege programul;
    7. Oferim zile in care poti lucra in orice locatie vrei tu!
    8. Cel putin 1 data/an plecam in team-building;