Service Settlement Specialist

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our customer, a leading global information and communications technology (ICT) solutions provider, we are looking for Service Settlement Specialist.

    Main Responsibilities:

    Candidate must possess at least a Bachelor’s Degree;
    Patient and Rigorous thinking are strongly needed;
    Strong interpersonal and communication skills, problem solving skills, decision making and self-learning ability;
    Familiar with the after sale business of telecommunication product;
    Must be fluent in English;
    Good knowledge of Excel

    Responsabilitati

    Responsabilities:

    Responsible for the administration process of Service partner, Distributors, Operators, including audition and payment process control for repair;
    Support to Suppliers regarding some Repair billing system and process clarifications;
    Internal employee repair fee interface.

    What we offer!

    We offer an international career with professional development opportunities. You will gain exposure to the latest technologies. Our office is a dynamic and friendly place, where like-minded professionals exchange and build know-how. We promote and reward talent and invite you to grow with us.

    270319DEC