Analist Calitate - Topoloveni

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Actualizat la: 18.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    - Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara in firme din domeniul industrial;
    - Studiile tehnice superioare reprezinta un avantaj;
    - Curs de Auditor Intern ISO/TS 16949:2009;
    - Cunostintele de IATF 16949/2016, ISO 14001, ISO 45001 (OHSAS 18001) reprezinta un avantaj
    - Limba engleza - fluent;
    - Cunostinte avansate MS Office;
    - Abilitati de comunicare, relationare si negociere;
    - Capacitate de decizie, analiza si sinteza;
    - Permis de conducere categ B.

    Responsabilitati

    - Mentine, actualizeaza si imbunatateste continuu SMI (Sistemul de Management Integrat - calitate, mediu, sanatate si securitate in munca);
    - Asigura suportul in definirea politicii de calitate, mediu, sanatate si securitate in munca;
    - Organizeaza audituri la toate procesele organizatiei prin definirea programului de audit anual;
    - Analizeaza reclamatiile clientilor, piloteaza programele de actiuni corective (8D, Problem Solving) si actualizeaza bazele de date ce cuprind reclamatii si defecte;
    - Reprezinta interfata cu procesele de productie si logistica;
    - Gestioneaza reclamatiile la furnizori, stocurile de materiale neconforme, analizeaza impreuna cu furnizorii materialele neconforme si le stabileste destinatia finala;
    - Respinge / opreste productia si livrarea de produse neconforme standardelor si cerintelor clientilor;
    - Supervizeaza activitatile de control receptie si cele din productie;
    - Informeaza si instruieste operatorii din productie cu privire la reclamatiile provenite de la clienti si din intern;
    - Propune solutii pentru materialele si produsele neconforme.