IT Support Technician (Helpdesk Team)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile IT Support Technician (Helpdesk Team) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    • Positive attitude oriented towards identifying solutions and solving problems;
    • Ability to assimilate new knowledge;
    • Microsoft Windows, Microsoft Office suite, e-mail protocols and hardware components knowledge (mid-level);
    • Basic knowledge of networking and remote desktop tool;
    • Microsoft Active Directory & Windows Domanin;
    • Basic knowledge in: SCCM, WDS, WSUS;
    • Not mandatory but would make a difference: Office 365 and PowerShell.

    Responsabilitati

    • Troubleshoot issues related to IT (hardware, software, network, VoIP, printing);
    • Monitor support requests using the internal ticketing application;
    Following up incidents to their resolution;
    • Monitor proper functioning of equipment and works in preventing problems;
    • Provide maintenance and keep evidence of IT equipment from all eMAG locations;
    • Manage user accounts and rights/levels of access to internal applications;
    • Server Maintenance (Antivirus, WSUS, SCCM, etc..).

    Alte informatii

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go.

    The possibilities are endless and because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)