Administrator vanzari

Angajator: Auto Italia
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.

    Cerinte

    Educatie:
    Studii superioare finalizate
    Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani
    Expereinta in domeniu auto este considerat un plus
    Limba engleza – avansat
    Limba italiana – considerat un plus

    Cunostinte, abilitati specifice:
    Cunoaste procedurile interne AIT ref. vanzari
    Foarte bune abilitati Reporting

    Cunostinte, abilitati generale:
    Organizare si planificare
    Atentie la detalii
    Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare, coordonare;
    Bune cunostinte PC / MS Office (Excell, Word, Powerpoint; Outlook)

    Responsabilitati

    SALES:
    Rapoarte saptamanale Sales forecast AIT Retail & Dealers Network (si evolutie rezervari & contracte saptamanale)
    Rapoarte de vanzari (pe dealeri/ luni/ trimestre/ zone ASM/ Grup produse) saptamanale
    Raportare target versus realizari AIT Retail & Dealers Network
    Raportare market share Retail & Dealers Network
    Gestionare programari test drive clienti, interni, presa
    Intocmire centralizator date client in urma test-drive pentru creearea baza de date
    Intocmire la cerere a diverselor rapoarte pentru Top Management
    Pregateste si intocmeste minutele Sales Meetings
    Redactare/Personalizare contracte Cadru Dealeri / Agenti Autoitalia; prelungirea acestora (Acte Aditionale)
    Orice alte sarcini delegate de catre seful direct in limita competenteiRELATII CLIENTI:
    Verificarea solicitarilor on-line (Sales, After Sales, Marketing, etc) sosite prin sistemul de ticketing: informatii, sesizari si reclamatii primite de la client; repartizarea acestora si follow-up
    Semnalarea reclamatiilor foarte sensibile sau dificile catre Top Management
    Rapoarte saptamanale cu privire la solicitarile online:

    total cereri oferte, test drive, REMAT:

    pe branduri
    pe grupe familii
    pe dealeri
    provenite in urma campaniilor (exemplu campania Jeep)

    centralizare feedback solicitari online primit de la AIT Retail & AIT Retail & Dealers Network & follow up
    clasificare solicitari online sosite in urma campaniilor (respinse / in discutii/ vanzare)