Specialist administrare personal

Angajator: Oney
Domeniu:
  • Banci
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 20.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem diferiti. Suntem unici. Te punem pe tine in centrul decziilor noastre.

    Inainte de toate, punem pret pe angajatii nostri, pe clienti si pe impactul asupra societatii, si ne propunem sa fim schimbarea pe care dorim sa o vedem in jur.

    Cerinte

    Cunostinte de legislatia muncii;
    Experienta in administrarea personalului de minim 2 ani;
    Atestat inspector resurse umane
    Cunostinte de operare PC (Excel, nivel avansat);
    Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;

    Responsabilitati

    Intocmeste si actualizeaza dosarele angajatilor;
    Indeplineste formalitatile legate de incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca ale angajatilor;
    Inregistreaza si actualizeaza informatiile cu privire la angajati in baza de date;
    Administreaza procesul de intocmire a fiselor de post;
    Se asigura de intocmirea corecta si la timp a pontajelor lunare;
    Gestioneaza relatia cu furnizorul de servicii de medicina muncii;
    Consolideaza lunar situatii centralizate de evidenta a personalului
    Se asigura de completarea si transmiterea REVISAL;
    Emite adrese catre autoritati - ITM, AMOFM;
    Intocmeste si se asigura de trimiterea in timp util a Statisticii de Personal;
    Elibereaza, la cerere, documente solicitate de (fost)salariat;
    Acorda suport angajatilor in probleme legate de relatiile de munca.

    Alte informatii

    Acces Bookster
    Fructe, ceai, cafea la birou
    Abonament medical
    Teambuilding