Coordonator Relatii Clienti-Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cetelem active.


Vezi toate job-urile Coordonator Relatii Clienti-Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Cetelem
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 23.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cetelem este marca a BNP Paribas Personal Finance grup,cu o experienta in domeniul creditelor de consum de peste 60 de ani.

    Sunem principalul promotor al creditului responsabil in Romania din 2005, iar produsele noastre pot fi accesate cu usurinta, direct in spatiile de vanzare (magazine si alte puncte de lucru), prin telefon sau online.

    Cerinte

    • Abilitati de leadership,viziune si integritate;
    • Detii excelente abilitati de relationare;
    • Ai o atitudine orientata catre client si nevoile acestora;
    • Esti o persoana pozitiva si calma;
    • Esti atent la detalii si ai capacitatea de analiza si sinteza;
    • Detii aptitudini organizatorice;
    • Bun formator de echipe;
    • Ai abilitati de gestionare eficienta a timpului si prioritizare;
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunosti pachetul Microsoft Office (Acces, Outlook, Excel, Power Point, Word);

    Responsabilitati

    • Coordoneaza si dezvolta echipa in acord cu valorile companiei, asigurandu-se ca membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor;
    • Planifica activitatea zilnica/saptamanala/lunara a echipei: program de lucru, alocare personal pe ture, concedii, asigurandu-se de buna functionare a activitatii;
    • Incurajeaza comunicarea si colaborarea intre membrii echipei in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa;
    • Informeaza permanent si corect membrii echipei din subordine privind modificarile ce impacteaza activitatea departamentului;
    • Organizeaza si sustine sesiuni de training membrilor echipei din subordine pentru imbunatatirea fluxului de lucru si dezvoltarea abilitatilor necesare indeplinirii sarcinilor;
    • Verifica periodic apelurile inregistrate ale operatorilor si ofera feedback pentru imbunatatirea abilitatilor de relationare cu clientul la telefon;
    • Evalueaza periodic (zilnic- ascultare la casca dubla, lunar- evaluari) si obiectiv membrii echipei din subordine oferind feedback motivational si de dezvoltare,identificand actiuni specifice pentru imbunatatirea performantelor individuale si de echipa;
    • Intocmeste rapoarte zilnice pentru analizarea eficientei intregii echipe precum si a fiecarui membru al echipei subordonate, propunand solutii de imbunatatire a performantelor;

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Un mediu de lucru placut, dinamic,cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala solida;
    • Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala;
    • Tichete de masa;
    • Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    • Abonament la clinica medicala privata;
    • 7 Card;
    • Bookster;