Sales & Customer Support

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    APS Romania este in cautare de noi colegi, care sa ocupe pozitia de Sales Support in cadrul departamentului de call-center din Bucuresti.
    Daca esti la inceput de drum si iti doresti sa iti incepi cariera profesionala in cadrul unei companii multinationale, alaturi de o echipa tanara, dinamica si profesionista, asteptam aplicatia ta! 😊

    Dacă:

    - Vrei să înveți mai multe despre relațiile B2B,
    - Vrei să fii la curent cu noile tendințe în materie de icloud și soluții de stocare,
    - Vrei să acumulezi experiență și să lucrezi într-un domeniu tehnologic pentru un client lider de piață pe acest segment,atunci, te așteptăm în echipa APS România.

    Ce ne dorim de la tine?
    - Să ai o atitudine pozitivă și să ai mereu zâmbetul pe buze;
    - Să deții abilități dezvoltate de comunicare si sa le folosesti in scopul identificarii nevoilor clientilor;
    - Sa fii o persoana ambitioasa si sa iti doresti sa faci parte dintr-o echipa unita;
    - Sa detii cunostinte de operare PC;
    - Competitivitatea este cel mai important „accesoriu”.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    - Vei identifica nevoile clienților și vei promova serviciile oferite;
    - In functie de nevoile clientilor, vei stabili întâlniri pentru reprezentanții de vânzări;
    - Vei fi responsabil de transmiterea in mod corect a informatiilor prin telefon a produselor si serviciilor promovate;
    - Vei fi responsabil de menținerea relației de comunicare cu reprezentanții de vânzări;
    - Vei fi responsabil de verificarea și actualizarea bazei de date;
    - Scopul este de a iti indeplini obiectivele lunare individuale, reprezentate de stabilirea întâlnirilor de tip B2B;
    - Ne dorim sa te implici activ in imbunatatirea proceselor de lucru.

    Ce iti oferim ?

    - Pentru ca uneori ne petrecem mai mult timp la birou decat acasa, ne-am axat pe crearea unui mediu de lucru placut, astfel incat timpul parca zboara 😊
    - Ne dorim sa avem in echipa noastra colegi pe termen lung, motiv pentru care oferim contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
    - Ne preocupa evolutia ta, motiv pentru care iti oferim acces la diferite sesiuni de training (tehnici de vanzare, comunicare si negociere, etc) si coaching one2one;

    Oferim un pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare :

    - Salariu in funcție de experiență
    - Bonuri de masa
    - Decontarea abonamentului de transport
    - Posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusuri de performanță;
    - Asigurare medicală privată pentru că ne gândim la sănătatea ta
    - Alte beneficii pentru timpul tău liber: abonamente Bookster – cea mai moderna biblotecă destinată companiilor, prin 7 Cards ai reduceri la abonamentele pentru sălile de fitness și nu numai, dar și alte reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate;

    Motivarea personala este importanta pentru noi, tocmai de aceea organizam periodic diferite petreceri tematice, teambuildig-uri, competitii dar si workshop-uri.