Customer Service Agent

Angajator: Novomatic
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 20.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Experientele anterioare in relatii cu clientii, reprezinta un avantaj;
    Experienta anterioara in monitorizare video, reprezinta un avantaj;
    Cunostinte bune operare PC.
    Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client;
    Atentie distributiva si operativitate.

    Responsabilitati

    Departamentul Supraveghere video supervizeaza activitatea punctelor de lucru ale companiei, conform specificatiilor fisei postului, procedurilor interne pentru ca activitatea sa se desfasoare in conditii optime.

    Alte informatii

    Iti oferim:
    Pachet salarial motivant plus bonusuri si plata sporurilor de weekend sau de noapte.
    Tichete de masa (valoare 15 lei)
    Program de lucru flexibil (in ture);
    Prime de sarbatori;
    Reduceri la abonamente medicale;
    Acces gratuit sala de fitness;
    Decont transport;
    Traininguri si oportunitati de dezvoltare profesionala;