Team Leader Activare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Team Leader Activare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta de 1-2 ani in management si people management reprezinta un avantaj;
    - Experienta de 2 ani in cadrul unui department de Activare/Relatii cu clientii constituie un avantaj;
    - Foarte bune cunostinte de Microsoft Office;
    - Cunostinte specifice de business
    - Orientare catre actiune, rezultat si client;
    - Organizare, planificare si time management;
    - Evaluarea si coordonarea activitatilor si delegare;
    - Creativitate.

    Responsabilitati

    - Responsabil pentru formarea, coordonarea si dezvoltarea echipei;
    - Responsabil pentru gestionarea anuala a procesului de revizuire a performantei pentru fiecare angajat din cadrul echipei;
    - Creeaza un mediu competitiv de dezvoltare, in care dezvoltarea competentelor este o prioritate;
    - Ofera indrumare si suport membrilor echipei si se asigura de eficienta acesteia;
    - Ofera suport pentru traininguri, coaching si sesiunile de feedback;
    - Se implica in activitatea de recrutare si dezvoltarea profesionala a membrilor echipei;
    - Participa la elaborarea tacticilor si procedurilor specifice activitatii echipei de Activare;
    - Gestioneaza eficient resursele in cadrul proceselor de activare pentru a se asigura ca nu exista neconcordante in procese si, deasemenea, ca nu exista pierderi de venituri;
    - Ruleaza, prelucreaza si analizeaza diverse rapoarte care au legatura cu procesul de activare si cu procesul de evaluare si monitorizare a performantei oamenilor din echipa pe care o conduce;
    - Propune solutii de imbuntatatire a principalilor indicatori din cadrul echipei de Activare;
    - Gestioneaza procesul de corectare erori de operare;
    - Responsabil pentru conducerea si planificarea tuturor operatiunilor referitoare la procesul de activarea al contractelor clientilor;
    - Propune si participa la implementarea de chei de control pentru asigurarea calitatii procesului de Activare.