Back Officer - Homeland Properties

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Back Officer - Homeland Properties active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Imobiliare - Real Estate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Suntem in cautare de noi colegi pentru colaboratorii nostri Homeland Properties :)

    Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si dispusa sa te ajute la inceput de cariera, inseamna ca ai gasit job-ul potrivit.

    Ce ne dorim?

    Bune abilități de comunicare, flexibilitate, lucru în echipă;
    Atenție la detalii;
    Capacitate de organizare a timpului și prioritizare a sarcinilor trasate;
    Orientare către realizarea obiectivelor;
    Cunoștințe de operare PC și a pachetului Microsoft Office;
    Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?

    Oferirea suportului necesar pentru îndeplinirea activităților specifice departamentului;
    Crearea de rapoarte pentru managerul superior și pentru colaboratori;
    Introducerea și centralizarea bazelor de date;
    Trimiterea, preluarea și distribuirea corespondenței aferente departamentului.

    Alte informatii

    Printre multiple beneficii pe care le oferim, putem enumera:

    Posibilitatea de a-ti dezvolta o cariera in domeniul imobiliar alaturi de de o echipa de profesionisti, dispusi sa investeasca in dezvoltarea ta personala si profesionala;
    Un mediu de lucru relaxat intr-un sediu modern si usor accesibil;
    Trainin-uri si workshop-uri periodice;
    Evenimente de team bonding;
    Parteneriate cu diferite magazine pentru a te bucura de timpul tau liber, cat mai mult!