Consultant Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Clinicile Dentare Dr. Leahu active.


Vezi toate job-urile Consultant Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Clinicile Dentare Dr. Leahu
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    „Sanatate reala si o experienta exceptionala a pacientului” este deviza retelei de Clinici Dentare Dr. Leahu. Din pasiune pentru stomatologie si din dorinta de a le oferi pacientilor cele mai bune tratamente, utilizam cea mai moderna tehnologie, pentru a putea trata chiar si cele mai complexe cazuri. De la receptie, pana la back office, intreaga echipa joaca un rol foarte important in relatia cu pacientul si in crearea unei experiente exceptionale.

    In prezent, brandul Clinicile Dentare Dr. Leahu este un lant de 10 clinici dentare (sapte in Bucuresti, una in Pitesti, una in Timisoara si una in Turda).Daca vrei sa ai parte de o dezvoltare accelerata intr-o companie de top, un mediu de lucru care sa iti permita sa devii cea mai buna versiune profesionala a ta, alatura-te echipei noastre. La Clinicile Dentare Dr. Leahu vei intalni o echipa specializata nu doar in medicina, ci si in domeniul tau de activitate. Impreuna oferim pacientilor sanatate reala si o experienta exceptionala.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • Minimum 2 ani experientă relevantă in domeniul resurselor umane
    • Cunoasterea buna a tuturor proceselor de resurse umane
    • Cunostinte solide de legislația muncii
    • Cunostințe foarte bune MS Office (Excel - nivel avansat, Power Point)
    • Capacitate de analiză, sinteză, organizare și planificare
    • Gândire critică și analitică
    • Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte în paralel
    • Capacitate de a lucra cu termene limita
    • Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor
    • Autonomie, initiativă și implicare
    • Abilități de comunicare si prezentare

    Responsabilitati

    • Elaborează analize salariale interne pentru a urmări echitatea internă, competitivitatea externă și alinierea la strategia companiei în ceea ce privește sistemul de remunerare și motivare a angajaților
    • Participă la sondaje anuale de salarizare si analizează/monitorizează permanent mișcările salariale de pe piață
    • Propune măsuri de optimizare pentru gestionarea sistemelor de bonusare a performanței
    • Elaborează simulări pentru a sprijini procesul decizional privind acordarea creșterilor salariale colective și individuale anuale, a bonusului de performanță, în concordanță cu strategia de remunerare a companiei
    • Ofera suport clienților interni în procesul de întelegere și implementare al politicilor de compensații și beneficii
    • Gestionează documentele legate de evidență veniturilor salariale ți beneficiilor angajaților
    • Administrează dosarele de personal ale angajaților
    • Gestionează concediile de odihna anuale, concediile medicale și toate modificarile ce pot aparea în situația contractuală a unui angajat
    • Administrează și actualizează baza de date a angajaților
    • Intocmește, verifică și transmite catre superiorul ierarhic diverse rapoarte, la cerere

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Salariu competitiv, corelat cu experiența și performanțele dovedite
    • Oportunități de dezvoltare profesională
    • Reduceri substanțiale la serviciile stomatologice